اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه خبر داد

پیشرفت 98 در‌صدی پروژه‌ آ‌ب‌رسانی به دیشموک

خبرگزاری فارس: رئیس آ‌ب و فاضلاب شهری کهگیلویه گفت: طرح آبرسانی به دیشموک از سال 87 شروع شد، که تاکنون مبلغ 26 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین و هزینه شده است و در حال حاضر بیش از 98 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت 98 در‌صدی پروژه‌ آ‌ب‌رسانی به دیشموک

نادر صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: با اتمام عملیات پروژه آبرسانی به شهر دیشموک مردم این شهر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

صفاری گفت: طرح آبرسانی به شهر دیشموک از سال 87 شروع شد که تاکنون مبلغ 26 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین و هزینه شده است و در حال حاضر بیش از 98 درصد پیشرفت داشته است.

رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه تصریح کرد: با حفر دو حلقه چاه با عمق 118 متر که با آب‌دهی 45 لیتر در ثانیه و تجهیز و راه‌اندازی یکی از این چاه‌ها مرحله آب‌گیری این طرح انجام گرفت.

وی افزود: اجرای خط انتقال لوله به طول 9 کیلومتر و احداث ایستگاه پمپاژ بین راهی و همچنین ساخت مخزن هزار متر مکعبی از دیگر مراحل اجرای این طرح است که به صورت کامل انجام گرفتند.

صفاری تصریح کرد: با توجه به نیاز و ذخیره‌سازی آب شرب شهروندان دیشموک عملیات مخزن 2 هزار و 500 متر مکعبی این شهر در دستور کار قرار گرفت و در این راستا این مخزن احداث و آماده شد.

وی افزود: در ادامه تکمیل پروژه آب‌رسانی به شهر دیشموک، تهیه و نصب ترانسفورماتور و خط انتقال برق ایستگاه پمپاژ محل چاه‌های تأمین آب مستقر شد.

رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه با بیان اینکه در طرح آبرسانی به شهر دیشموک حدود شش کیلومتر خط انتقال در سطح شهر انجام خواهد گرفت، عنوان کرد: با اجرای این طرح در آینده‌ای نه چندان دور مردم این شهر از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در دولت‌های نهم و دهم خدمات قابل توجهی در حوزه آب و فاضلاب انجام گرفته است، ابراز داشت: با تکمیل طرح‌های در دست احداث شاهد تحولی شگرف در حوزه آب و فاضلاب شهری خواهیم بود.

انتهای پیام/2571/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول