اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال مالی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از شبکه آبرسانی بخش مرکزی قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: شبکه آبرسانی بخش مرکزی با 59 روستا تا پایان سال مالی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از شبکه آبرسانی بخش مرکزی قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی ظهر امروز در جمع دهیاران روستای چهل‌منی اظهار داشت: همه نیازمندی‌های مردم به هم وابسته هستند و ضرورت دارد که بین ملت و دولت تعامل و تعادل وجود داشته باشد و اگر توازن نباشد در خدمت‌رسانی یا رفع مشکلات مردم با مشکل روبه‌رو می‌شویم.

وی با بیان اینکه مردم باید انشعاب‌های غیرمجاز در آب و برق را جمع‌آوری تا ادارات مربوطه بتوانند آمار درست مشترکان خود را ارائه دهند، افزود: دولت نهم و دهم از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته آغاز به عمران و آبادانی کرد و این از برکات نظام اسلامی و عدالت محوری دولت است.

فلاحی با اشاره به اینکه بعضی از شوراها و دهیاران اهل پیگیری مسائل و مشکلات نیستند و این بی‌شک کارکرد آنها را تنزل می‌دهد، عنوان کرد: مشکلات رفع افت ولتاژ و آب آشامیدنی این منطقه باید به دست دهیاران و مردم منطقه پیگیری شود.

وی تصریح کرد: دهیاران و شوراها باید درصدد باشند تا هرچه سریعتر انشعاب‌های غیرمجاز جمع‌آوری شود و مردم را راهنمایی کنند نسبت به شرعیات و برداشت غیرمجاز آب و برق آگاهی یابند و بدهی خود را نیز بپردازند.

فلاحی با بیان اینکه شبکه آبرسانی بخش مرکزی با 59 روستا تا پایان سال مالی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: دیگر مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت و باید قدردان زحمات این خدمات با عملکرد مناسب باشیم.

به گزارش فارس، منطقه چهل‌منی و سرخ‌قلعه از توابع شهرستان قلعه‌گنج است اما هنوز مدیریت مشترکان برق آنها با شهرستان کهنوج بوده و در این زمینه اشکال ایجاد شده است.

انتهای پیام/80004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول