اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

تقویت روحیه مقاومت و بازدارندگی مردم برای ‌مقابله با تهدیدات دشمنان‌

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بر تقویت روحیه مقاومت و بازدارندگی مردم برای ‌مقابله با تهدیدات دشمنان‌ تاکید کرد.

تقویت روحیه مقاومت و بازدارندگی مردم برای ‌مقابله با تهدیدات دشمنان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مسعود ارجمند امروز در جمع نمازگزاران گچسارانی در مسجد صاحب‌الزمان این شهرستان با اشاره به سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت ملت ایران اسلامی اظهار کرد: در طول دوران انقلاب چالش‌های زیادی توسط دشمنان برای ایران اسلامی به وجود آمد.

وی افزود: در نخستین سال‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دشمنان تشکیل انقلاب را جدی نمی‌گرفتند اما پس از تحکیم و ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران علیه انقلاب جبهه‌گیری کردند.

ارجمند با اشاره به اظهارات رئیس سابق سازمان سیای آمریکا در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چگونه عیلرغم داشتن اشراف کامل اطلاعاتی، داشتن تجهیزات و امکانات پیشرفته شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران را پیش‌بینی نکردید، ادامه داد: این مقام آمریکایی شکست و ناتوانی آمریکا در جلوگیری از تشکیل انقلاب اسلامی را دو دلیل مهم دانست.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به عقیده این مقام آمریکایی نخستین دلیل شکست آمریکا در جلوگیری از شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، غفلت از توانایی و محوریت امام راحل در اجماع همه احزاب و گروه‌های سیاسی بود و دومین دلیل نیز عدم پیش‌بینی تسلیم شدن ارتشی تا دندان مسلح در برابر اراده و خواست مردم ایران بود.

ارجمند آغاز جنگ تحمیلی به سرکردگی صدام بعثی و پشتیبانی آمریکا و همه جهان را از دیگر چالش‌های جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: با مدیریت‌های هوشمندانه امام راحل و حضور پرشور مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل این چالش نیز با پیروزی ایران اسلامی به فرصتی استثنائی برای پیشرفت و توسعه چشمگیر انقلاب اسلامی ایران تبدیل شد.

وی تهاجم فرهنگی غرب علیه ارزش‌ها و اعتقادات ملت ایران را چالش دیگری در راستای مبارزه با انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشمندی این چالش را شناسایی کرده و از آن به عنوان شبیخون فرهنگی نام برد.

ارجمند تصریح کرد: در این دوره از انقلاب اسلامی نیز حمله فرهنگی غرب علیه فرهنگ ایران اسلامی در مقاطعی به فرصت تبدیل شد اما متأسفانه در این برهه از سوی نظام چراغ سبزی به خواسته‌های دشمنان قسم خورده انقلاب داده شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دوره مجلس ششم برخی از خواسته‌های دشمن تمکین شد، بیان داشت: با آغاز مجلس ششم، این مجلس به غربی‌ها و دشمنان نظام چراغ سبز نشان داد.

ارجمند اظهارات مادلین آلبرایت وزیر سابق امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه بسیاری نمایندگان مجلس ششم شاگردان من هستند را نشانه خیانت و تفکرات این مجلس در چراغ سبز نشان دادن به دشمن دانست.

وی خواسته‌های دشمنان از مجلس ششم را خواسته‌های مضحک و خلاف ارزش‌های نظام انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: دشمنان از مجلس ششم خواستار حذف اصل ولایت فقیه، شورای نگهبان به عنوان فیلتر نظام و سپاه پاسداران به عنوان حافظ ارزش‌های نظام اسلامی بودند که این درخواست با واکنش و مدیریت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه باز هم به شکستی دیگر منجر شد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فتنه 88 و خلق حماسه‌ای بزرگ در روز 9 دی گفت: فتنه 88 چالشی دیگر از سوی دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود که با ظهور 9 دی با شکستی بزرگ مواجه شد.

ارجمند تقویت روحیه مقاومت و بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمن، پیوند و بیعت مجدد مردم با رهبری، اتحاد و انسجام ملی و حفظ ارزش‌های دینی برای مردم را از جمله آثار و فرصت‌های ایجاد شده در چالش فتنه 88 دانست.

انتهای پیام/82014/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول