اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

فتنه‌گران نماد شیعه را به بازی گرفتند/سپاه نسبت به فتنه هشدار داده بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتنه‌گران با انتخاب رنگ سبز که ملت شیعه ما اعتقاد ویژه‌ای به این رنگ دارند، می‌خواستند از این راه مردم را در دام خود گرفتار کنند.

فتنه‌گران نماد شیعه را به بازی گرفتند/سپاه نسبت به فتنه هشدار داده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار یونس امیری ظهر امروز در همایش بزرگداشت حماسه ماندگار 9 دی این شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن گرامیداشت این حماسه اظهار کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی هیچ‌گاه آرام نمی‌ننشستند و همواره به دنبال توطئه و فتنه‌گری هستند.

دشمنان با حضور 40 میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی مواجه شدند

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه ایران خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری دهم نشان از فتنه‌گری‌های آنان بر ضد ایران بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها همواره برای ضربه زدن به ایران به دنبال فتنه‌گری هستند ولی هوشیاری مردم ایران اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف خود برسند.

امیری تصریح کرد: دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری گذشته برنامه‌ریزی مفصلی کرده و به دنبال براندازی نظام ایران بودند اما مردم ولایت‌مدار کشور ما توطئه‌های آنان را خنثی کردند.

وی با بیان این‌که قبل از شروع انتخابات ریاست جمهوری دهم سپاه پاسداران بارها هشدار داده بود که بوی فتنه‌گری می‌آید، عنوان کرد: فتنه‌گران با انتخاب رنگ سبز که ملت شیعه ما اعتقاد ویژه‌ای به این رنگ دارند، می‌خواستند از این راه مردم را در دام خود گرفتار کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: یکی از برنامه‌ها و تلاش‌های اصلی دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته این بود که مردم پای صندوق‌های رأی نروند که با درایت رهبر معظم انقلاب این انتخابات با حضور حماسی و 40 میلیونی مردم پای صندوق‌های آرا مواجه شد.

انتخابات ریاست جمهوری دهم از سالم‌ترین انتخابات تاریخ ایران است

امیری بحث تقلب در انتخابات را از دیگر برنامه‌های دشمنان در آن زمان عنوان کرد و گفت: در آن زمان اعلام کردند که انتخابات سالم نیست و با برنامه‌ریزی و تبلیغات از وجود تقلب سخن گفتند.

وی انتخابات دهم را از سالم‌ترین انتخابات تاریخ ایران دانست و افزود: در انتخابات ریاست جمهوری دهم حتی کوچک‌ترین تقلبی صورت نگرفت و انتخابات به شکل سالم برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب از نیروهای نظامی خواستند که امنیت صد در صدی انتخابات را تأمین کنند، ادامه داد: یکی از توطئه‌های زیرکانه دشمنان این بود که امنیت انتخابات را دچار مشکل کنند که این مسئله با حضور فعالانه نیروهای امنیتی و درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

امیری حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری دهم را در سطح دنیا بی‌نظیر دانست و بیان داشت: حضور حماسی مردم در این انتخابات سبب شادی همه مؤمنان و شکست دشمنان شد ولی فتنه‌گران شیرینی این حماسه را به کام مردم تلخ کردند.

بصیرت به معنای دانستن فرق میان حق و باطل است

وی با اشاره به بی‌حرمتی فتنه‌گران در عاشورای سال 88 اظهار داشت: علی‌رغم آن همه نصیحت‌های رهبر معظم انقلاب، در عاشورای حسینی که مکتب ما شیعیان است، فتنه‌گران به کار خود ادامه داده و به رقص و پایکوبی پرداختند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بصیرت را به معنای دانستن فرق میان حق و باطل عنوان کرد و افزود: در 9 دی سال 88 مردم حق را فهمیدند و خیلی سریع به صف حق پیوستند و آن حماسه بزرگ را خلق کردند.

امیری با بیان این‌که مردم ایران در 9 دی خط بطلانی بر دشمنان و نقشه‌های آنان کشیدند، ابراز داشت: در حماسه 9 دی مردم ایران بار دیگر دشمنان خود را شکست دادند.

وی تصریح کرد: در حماسه 9 دی مردم ثابت کردند فرهنگ و غیرت عاشورایی دارند و برای همین به میدان آمدند و دستان پلید دشمنان را قطع کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری تأکید کرد: باید با همین هوشیاری و بصیرت اجازه ندهیم که در دام دشمنان گرفتار شویم زیرا در حال حاضر دشمنان به دنبال توطئه‌چینی علیه ایران هستند.

امیری تأکید کرد: مردم در حماسه 9 دی به خوبی از حریم ولایت دفاع کردند و امروز وظیفه اصلی ما این است که با بصیرت و آگاهی در مقابل اهداف دشمنان مقاومت کنیم.

انتهای پیام/82010/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول