اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت در راهپیمایی 9 دی

اهل سنت فهرج توطئه‌های سران فتنه را محکوم کردند‌

خبرگزاری فارس: اهل تسنن شهرستان فهرج با شرکت در مراسم راهپیمایی 9 دی‌ توطئه‌های سران فتنه 88 را محکوم کردند.

اهل سنت فهرج توطئه‌های سران فتنه را محکوم کردند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، اهل تسنن فهرج پیش ازظهر امروز با شرکت در مراسم راهپیمایی 9 دی‌ ماه توطئه سران فتنه 88 را محکوم کردند.

مولوی نظام‌الدین نصرتی امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج نیز با جمع زیادی از اهل تسنن بخش نگین کویر با شرکت در مراسم روز حماسی 9 دی بر اطاعت از ولایت‌فقیه و رهبری حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای تاکید کردند.

برادران اهل تسنن با صفوف به هم فشرده با اقشار مختلف مردم حماسه بزرگ 9 دی را گرامی داشتند.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر سران فتنه» حمایت خود را از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام کردند.

حسین زین‌الصالحین فرماندار فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج و مسئولان ادارات و خانواده‌های معظم شهدا نیز در‌ پیشاپیش  این مراسم در حرکت بودند.

حسین سعید‌نیا ‌بخشدار نگین‌ کویر فهرج در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز مردم شیعه و سنی در کنار هم با گرامیداشت این روز حماسه 9 دی پیوند و میثاق دو‌باره خود را با رهبر معظم انقلاب‌ اسلامی اعلام کردند که هموار پشتیبان ولایت‌فقیه هستند. 

مولوی نظام‌الدین نصرتی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر نیز هدف از حضور خود را در مراسم 9 دی لبیک به رهبر معظم انقلاب اعلام و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که اهل سنت این خطه همواره‌ پشتیبان و گوش به فرمان ولی‌فقیه هستند.

انتهای پیام/80013/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول