اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی:

راه مقابله با فتنه‎ها عمل به 4 شاخصه است / انتخابات آزاد توهین به ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: آینده نظام اسلامی و مقابله با فتنه‎ها بر اساس عمل به چهار شاخصه اسلام، نظام اسلامی، خط امام و ولایت‎فقیه تضمین می‎شود.

راه مقابله با فتنه‎ها عمل به 4 شاخصه است / انتخابات آزاد توهین به ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور مردم ولایتمدار گرگان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مردم در 9 دی با حضور در عرصه اجتماع و با عمل به چهار شاخصه مذکور مسیر درست را تشخیص دادند و جلوی فتنه‎گران ایستادند اما برخی خواص با وجودی که این شاخصه‎ها را می‎شناختند اما منافع شخصی و حزبی آنها مانع از تصمیم راه درست شد.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 کسانی که مدعی اسلام بودند از بسیاری از اصول اسلامی دست کشیدند و حتی در زمانی که بر علیه این نظام شعار داده می‎شد سکوت را برگزیدند اینان کسانی هستند که اسلام‎شان زبانی و نه عملی است.

برخی راه خط امام را فقط در شعار خط امام فریاد زدند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کسانی که می‎خواهند در مسیر نظام اسلامی راه را گم نکنند باید پایبند به این نظام مقدس باشند.

طاهری با بیان اینکه برخی راه خط امام را فقط در شعار خط امام فریاد زدند ابراز داشت: برخی خودشان را خط امامی معرفی کردند ولی در عمل، مقابل خط امام ایستادند و در فتنه 88 همه آموزه‎های امام را زیر سوال بردند؛ آیا می‎شود خط امام بود و در مقابل فتنه‎ها سکوت کرد؟.

وی تاکید کرد: کسانی که ادعا می‎کنند در مسیر حق گام برمی‎دارند اگر یکی از چهار شاخصه یاد شده را قبول نکنند یا معاند، یا کم‌فهم و یا بی‎بصیرت هستند اما کسانی که به این چهار شاخصه آشنا هستند و مسیر حرکت‌شان در پرتو این شاخصه‎ها باشد از هر امتحان سنگین دیگری نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

برخی با طرح یک‎سری شعارها درصدد آغاز فتنه دیگری هستند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخی با طرح یک‎سری شعارها درصدد آغاز فتنه دیگری هستند و با طرح موضوع وحدت ملی، انتخابات آزاد و... می‎خواهند کسانی را که در جریان فتنه 88 در مقابل نظام، مردم و میراث شهدا ایستاده‎اند را به عرصه سیاست برگردانند.

طاهری با بیان اینکه طرح انتخابات آزاد، توهین به ملت ایران است خاطرنشان کرد: مگر انتخابات در ایران آزاد نبوده، دست چه کسانی باز نبود و اختیار نداشتند تا در انتخابات شرکت کنند تنها آنهایی که مورد حمایت مستقیم آمریکا و انگلیس بودند و پا روی خون شهدا گذاشتند و بحث انتخابات آزاد را بر زبان جاری کردند.

کسانی که ولایت را محور وحدت نمی‎دانند جایی در این کشور ندارند

وی ابراز دشت: کسانی که ولایت را محور وحدت نمی‎دانند جایی در این کشور ندارند و با ترفند وحدت ملی تصور می‎کنند می‎توانند به صفوف به هم فشرده ملت نفوذ کنند لذا با شعارهای فتنه‌آمیز وارد صحنه می‌شوند تا به خواسته خود برسند اما ملت ایران همواره بصیر است و با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه تمام ترفندهای دشمن را خنثی می‎کند.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول