اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول‌ نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله:

دنیا‌طلبی و غفلت از ارزش‌ها از موانع بصیرت است

خبرگزاری فارس: مسئول ‌حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت: دنیا‌طلبی و غفلت از ارزش‌های اسلام از موانع بصیرت است.

دنیا‌طلبی و غفلت از ارزش‌ها از موانع بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام علیرضا عرب‌پور پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، تکرار تاریخ را از بی‌همتی مردم هر دوره‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: ملت ایران اجازه نمی‌دهند که تاریخ تکرار شود، یعنی حسین‌بن‌علی(ع) تنها بماند و به مسلخ خون برود.  

وی افزود‌: بصیرت دو بعد ظاهری و باطنی دارد که هر دو باید به بصیرت مسلح شود، غیر از این افراد را دچار فریب می‌کند.

عرب‌پور عوامل بصیرت را خیرخواهی و حیات در ارزش‌ها عنوان کرد و گفت‌: جامعه بدون ولایت حیات ندارد و ولایت‌فقیه است که جلوی کج‌روی‌ها را می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر انسانی کوری چشم داشته باشد بهتر از این است که کوری دل را به همراه خود‌ یدک ‌کشد، امروز کسانی که با ولایت نبودند زیر پرچم دشمن رفتند و دشمنان اسلام می‌خواهند نور انقلاب را کم کنند، اما خدا وعده کرده‌ که نور اسلام هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: موانع بصیرت، دنیا‌طلبی و غفلت از ارزش‌های اسلام است، رها کردن ولایت و ارزش‌های به دست آمده‌ گناه بزرگی است که قابل بخشش نیست و چه بسا انسان‌های بی‌تفاوت هم از بصیرت خدادادی محروم می‌شوند. 

وی افزود‌: حیات شیطانی در عاشورای سال 88 ‌بروز کرد و ساختار سیاسی که می‌توانست کربلایی و با ارزش‌های حسینی بروز کند به انحراف کشیده شد.

عرب‌پور گفت: ملت ولایی ایران همه نقشه‌های دشمنان را بر آب کرد و رمز پیروزی مقاومت و بی‌تفاوت نبودن است. 

انتهای پیام/80015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول