اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسایی در گفت‌وگو با فارس:

هاشمی نگران محاکمه مهدی است

خبرگزاری فارس: نماینده تهران در مجلس گفت: آقای هاشمی نگران محاکمه مهدی است.

هاشمی نگران محاکمه مهدی است

حجت‌الاسلام حمید رسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: از نظر بنده انتخابات آینده پرشورترین انتخابات در بعد مشارکت مردم خواهد بود، به دلیل پشت سر گذاشته شدن فتنه و اینکه بصیرت و آگاهی مردم در آن جریان تا سال‌ها انقلاب را بیمه کرد بنابراین فتنه‌گران از این جهت به نظام خدمت کردند.

وی در ارتباط با حضور یا عدم حضور فتنه‌گران در انتخابات آتی افزود: چون در 9 دی ملت ایران در یک حضور میلیونی فتنه‌گران را رد صلاحیت کردند قاعدتا شورای نگهبان نیز بر حسب وظیفه ذاتی و مطالبه مردم اجازه حضور فتنه‌گران را نمی‌دهد چرا که آنان قانون اساسی و رای مردم را قبول ندارند.

رسایی گفت: با این دیدگاه فتنه‌گران نباید توقعی هم داشته باشند وقتی وارد عرصه انتخابات شود کسی از آنان استقبال کند.

نماینده تهران تاکید کرد: مرجع رسیدگی به تایید صلاحیت‌ها شورای نگهبان است و این شورا اگر احساس کند کسی صلاحیت و اعتقادی به قانون اساسی ندارد با کسی تعارف ندارد و برخورد لازم را خواهند داشت.

وی گفت: در این ارتباط وظیفه ذاتی ما این است که از شورای نگهبان دفاع کنیم.

مهدی هاشمی شاه کلید فتنه

رسایی در پاسخ به سئوالی در مورد شکایت خانواده هاشمی از وی پاسخ داد: بنده اگر پاسخی نداشتم حرف نمی‌زدم صحبت‌های من شفاف و روشن بود و در جوابیه به دادستان محترم هم اعلام کردم مستندات لازم را آوردم و طبیعی است که آنان عصبانی شدند و همه نیز می‌دانند آنان اعمال فشار کردند بر قوه قضائیه اما دستگاه قضا در صحنه است و در این زمینه کوتاه نمی‌آید.

وی ادامه داد: مهدی هاشمی که شاه کلید فتنه است و آقای هاشمی نیز محاکمه مهدی را محاکمه خودش می‌داند.

رسایی با بیان اینکه آیت‌الله خزعلی هم از فرزندش اعلام برائت کرد اما محاکمه پسر آیت‌الله خزعلی به معنی محاکمه ایشان نیست، تصریح کرد: اما آقای هاشمی نگران محاکمه مهدی است چون به کارهای مهدی پایبند است.

انتهای پیام/66006/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول