اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی مسکن فرهنگیان اردبیل:

بیش از 1400 واحد مسکونی برای فرهنگیان اردبیل احداث شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن فرهنگیان اردبیل گفت: بالغ بر یک هزار و 400 واحد مسکونی در دو شهرک کوثر و ولیعصر اردبیل احداث شده و در مرحله پایانی قرار دارد.

بیش از 1400 واحد مسکونی برای فرهنگیان اردبیل احداث شده است

اسد طباخ ماهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر متشکل از 14 تعاونی مسکن با 17 عضو نسبت به واگذاری مسکن اقدام می‌کند که پس از تصویب اجرای طرح بزرگ مسکن مهر در دو شهرک کوثر و ولیعصر و 2 هزار واحدی اردبیل نسبت به ساخت مسکن مهر اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر کوثر اردبیل شامل 576 واحد است که هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 95 درصد جزو واحدهای آماده برای افتتاح است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن فرهنگیان اردبیل با اشاره به اینکه این پروژه در مساحتی بالغ بر 28 هزار متر‌مربع و زیر‌بنای 55 هزار متر‌مربع ساخته شده است، یادآور شد: پروژه مسکن مهر کوثر اردبیل مشتمل بر 32 بلوک و شش طبقه می‌باشد و هم‌اکنون در حال انتخاب واحد توسط متقاضیان و افراد ثبت‌نام‌شده است.

طباخ ماهر، وضعیت پروژه مسکن مهر ولیعصر را نیز یادآور شد و گفت: تحویل قطعات این پروژه به تعاونی‌های شهرستان اردبیل اعم از تعاونی‌های ادارات و محلات انجام یافته و آماده‌سازی توسط این اتحادیه صورت گرفته است.

این مسئول به آسفالت راه دسترسی این پروژه نیز اشاره کرد و بیان داشت: مسجد مسکن مهر شهرک ولیعصر با پیشرفت 100 درصد افتتاح شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن فرهنگیان اردبیل افزود: 745 واحد از طرح مهر 2 هزار واحدی ولیعصر اردبیل به وسیله این اتحادیه در حال احداث است که در 74 بلوک و با متراژ کل 83 هزار متر‌مربع اجرایی می‌شود.

طباخ ماهر در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تعداد پارکینگ احداثی این مجتمع را 445 و انباری آن را نیز 845 مورد اعلام کرد و گفت: تاسیسات زیر‌بنایی این پروژه اتمام یافته و معابر و خیابان‌های آن نیز به زودی پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/62003/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول