اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیسیون مشارکت‌های کلان شورای شهر مشهد تصویب کرد

بازدید اعضای کمیسیون از روند ساخت مسکن ارزان قیمت در حاشیه مشهد

خبرگزاری فارس: بازدید اعضای کمیسیون مشارکت‌های کلان شورای شهر مشهد از روند ساخت مسکن ارزان قیمت در حاشیه مشهد مهم‌ترین مصوبه این کمیسیون در جلسه اخیر بود.

بازدید اعضای کمیسیون از روند ساخت مسکن ارزان قیمت در حاشیه مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نخستین دستور کار کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر مشهد در جلسه ظهر امروز، مربوط به بررسی یک پروژه مشارکتی واقع در منطقه یک شهرداری مشهد بود که مساحت کل عرصه پروژه حدود 2 هزار و 940 متر مربع بود؛ همچنین مساحت زیربنای این پروژه که دارای کاربری تجاری مسکونی پارکینگ است، حدود 30 هزار و 450 مترمربع است.

در ادامه رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد مبلغ کل سرمایه‌گذاری در این پروژه را 582میلیارد و 748 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: سهم الشرکه شهرداری در آن 66/57 درصد و سهم سرمایه‌گذار 34/42 درصد است که آورده شهرداری عرصه و عوارض پروانه به میزان 336 میلیارد ریال و کل آورده سرمایه‌گذار از هزینه ساخت ابنیه پروژه به میزان حدود 246میلیارد 748میلیون ریال است.

غلامرضا خواجی ادامه داد: همچنین مساحت کاربری‌های تجاری، مسکونی و پارکینگ این پروژه به ترتیب 10 هزار 350 مترمربع، 9 هزار و 63 مترمربع و 10 هزار و 714 مترمربع است که در 14 طبقه احداث خواهد شد.

در این رابطه اعضا پس از بحث و تبادل نظر ضمن موافقت با کلیات این طرح مقرر کردند،‌ بررسی‌های کارشناسانه بیشتر در هفته آینده انجام بگیرد.

بررسی و تبادل نظر پیرامون میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت مجتمع مسکونی ارزان قیمت در اراضی حاشیه شهر واقع در منطقه 3 شهرداری مشهد دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود که با توجه به اینکه پروژه مورد نظر بر اساس گزارش شهرداری با گذشت حدود دوسال از تاریخ قرارداد از پیشرفت مناسبی برخوردار نبوده است، مقرر شد، رئیس کمیسیون به همراه کارگروه تخصصی مشارکت‌ها، سازمان زمین و مسکن و شهرداری منطقه 3 به بازدید از پروژه مورد نظر بپردازند.

انتهای پیام/70019/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول