اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم اعلام کرد

افتتاح نیمی از واحدهای مسکن مهر آبشناسان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم گفت: سایت 6 هزار واحدی مسکن مهر آبشناسان در دهه فجر امسال با بهره‌برداری نیمی از این واحدها آغاز می‌شود.

افتتاح نیمی از واحدهای مسکن مهر آبشناسان در دهه فجر

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مسکن مهر رباط کریم مربوط به سایت 6 هزار و 200 واحدی آبشناسان است.

وی تصریح کرد: این پروژه به دلیل زیرساخت‌ها و شرایطی که دارد مورد استقبال مردم قرار گرفته و خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با جدیت کار احداث و اتمام آن را در دستور کار خود دارند.

* افتتاح 3 هزار و 500 واحد واحد مسکن مهر آبشناسان در دهه فجر

فرماندار رباط کریم افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در دهه مبارک فجر امسال بیش از نیمی از این واحدها یعنی 3 هزار و 500 واحد آماده بهره‌برداری شده و به مردم تحویل داده می‌شود.

سلیمان‌پور ادامه داد: خدمات شهری از جمله آب، برق و گاز واحدهای فوق تامین شده و بخش‌های باقی مانده از جمله نصب علمک گاز نیز پیش از دهه مبارک فجر امسال به پایان می‌رسد.

سلیمان‌پور در پایان اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با راه‌اندازی نهایی دو مدرسه در این سایت که بتواند در فصل تحصیلی آینده دانش‌آموز جذب کند، امکانات لازم برای ساکنان سایت مسکن مهر آبشناسان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول