اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

مدیران متخلف شرکت‎های نفت و گاز مشمول برخوردهای قانونی می‎شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: با مدیران شرکت‎های نفت و گاز استان که تخلفی انجام دهند طبق قانون برخورد می‎شود.

مدیران متخلف شرکت‎های نفت و گاز مشمول برخوردهای قانونی می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور ظهر امروز در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر اظهار داشت: برخی مدیران با کوتاهی در انجام امور و عدم نظارت صحیح نمی‎خواهند در مسیر درست قرار بگیرند و بی‎شک با این مدیران برخورد می‎شود.

وی افزود: الزام به نظارت بر واگذاری‎ها توسط مدیران اصلی شرکت‎های نفت و گاز در استان بوشهر باید در قالب یک دستورالعمل به همه این مدیران ابلاغ شود.

پرآور تصریح کرد: طبق این ابلاغ واگذاری‎ها به پیمانکاران در این شرکت‎ها باید برابر با قانون و با اولویت پرداخت حقوق کارگران اجرایی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: برخی پیمانکاران اعتباراتی را که برای پرداخت حقوق کارگران در اختیارشان گذاشته می‎شود در بخش‎های دیگر هزینه می‎کنند و چندین ماه به کارگران حقوق نمی‎دهند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که اولویت پرداخت حقوق کارگران صراحت قانون کار و دستگاه قضایی است ضمن اینکه این امر در شرایط عمومی پیمان پیمانکاران نیز قید شده است اما پیمانکاران آن را رعایت نمی‎کنند.

پرآور ادامه داد: فقط سه ماه دیگر به پایان سال باقی مانده است و دغدغه زیادی برای پرداخت حقوق کارگران در این شرکت‎ها داریم.

وی تاکید کرد: انباشت مطالبات کارگران موجب می‎شود پایان سال با مشکلات زیادی مواجه شویم و همه متولیان و مدیران استان باید برای رفع این معضل بسیج شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر اعلام تخلف مدیران شرکت‎های گاز و نفت استان به وزارتخانه‎های مرتبط و متولی یادآور شد: هر مدیری که در نظارت‎ها کوتاهی و قصور کند برای رسیدگی به تخلف وی، آن مدیر را به وزارتخانه متولی معرفی خواهیم کرد.

پرآور گفت: کارگران به امید اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی و کارگزاران آن حافظ منافع آنها هستند در این سیستم مشغول به کار شده‎اند و ما باید پاسخگوی اعتماد و امید آنان باشیم.

انتهای پیام/66007/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول