اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته پژوهش انجام شد

انعقاد تفاهم‏نامه همکاری بین شرکت گاز و دانشگاه سمنان

خبرگزاری فارس: تفاهم‏نامه همکاری پژوهشی بین شرکت گاز استان و دانشگاه سمنان هم‏زمان با هفته پژوهش منعقد شد.

انعقاد تفاهم‏نامه همکاری بین شرکت گاز و دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز هم‏زمان با هفته پژوهش و در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و توانایی‏های دانشگاه سمنان برای رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی صنعت گاز استان سمنان، نشست صمیمی با حضور معاون و مسئولان پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان در شرکت گاز استان سمنان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در جلسه عقد این قرارداد با دانشگاه سمنان، با تشریح مصادیقی از مشکلات موجود در حوزه توزیع گاز طبیعی در استان سمنان، خواستار توجه بیشتر به این موارد شد.

علیرضا جراحی اظهار امیدواری کرد: این فرصت زمینه‏ساز انجام پروژه‏های پژوهشی کاربری برای رفع نیازمندی‏های موجود و ارتقای صنعت گاز استان و حتی کشور باشد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان نیز ضمن تشریح فعالیت‏های دانشگاه سمنان، به معرفی شرکت‏های دانش‏بنیان و مراکز رشد و فناوری مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پرداخت.

سیف‏الله‌ سعدالدین اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت‏های موجود و همکاری با شرکت گاز استان سمنان، جریان علم و فناوری تا مرحله تجاری‏سازی محصولات استراتژیک و تولید ثروت محقق شود.

در پایان این جلسه، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان به نمایندگی از این دانشگاه، تفاهم‏نامه همکاری پژوهشی امضاء کردند.

بر این اساس، با همکاری نظام‏یافته طرفین تا پایان سال 93 و تشکیل کمیته راهبردی و سپس امکان‏سنجی، تدوین، سیاست‏گذاری، اولویت‏بندی و تعریف پروژه‏های پژوهشی و فناوری حوزه گاز استان سمنان، نتایج مطلوبی استحصال خواهد شد.

انتهای‌پیام/22493/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول