اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرزیکلا خبر داد

اختصاص زمین برای احداث مصلی در مرزیکلای بابل توسط خیران

خبرگزاری فارس: شهردار مرزیکلای بابل گفت: خیران بابلکنار 6 هزار متر مربع زمین برای ساخت مصلی در اختیار ستاد نماز جمعه مرزیکلا قرار دادند.

اختصاص زمین برای احداث مصلی در مرزیکلای بابل توسط خیران

جواد خانپور در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مصلی بزرگ بخش بابلکنار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: خیران بابلکنار حدود 6 هزار متر مربع زمین برای ساخت مصلی در اختیار ستاد نمازجمعه مرزیکلا قرار دادند که امیدواریم با حمایت مسئولان به‌زودی شاهد احداث و بهره‌برداری مصلی بزرگ بابل‌کنار باشیم.

وی ابراز داشت: مصلی بابلکنار در زمینی به مساحت 5 هزار و 500 مترمربع شامل فضای داخلی، آمفی‌تئاتر، خانه عالم، سرویس خدمات‌دهی و بخش اداری احداث می‌شود.

شهردار مرزیکلا گفت: مصلای نماز جمعه به عنوان مکان بصیرت‌افزایی، مهم‌ترین پایگاه توسعه اقتصادی یک منطقه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وجود مصلی و امام جمعه نقش مهمی در اتحاد، انسجام و حدت مردم و مسئولان یک منطقه ایفا کرده و توسعه اقتصادی منطقه را به همراه دارد، افزود: با توجه به اینکه ائمه جمعه نماینده ولی فقیه در شهرها هستند، پیروی از فرامینشان در حقیقت پیروی از ولایت فقیه است و عمل به دستورات ائمه جمعه علاوه بر اینکه در همه ابعاد زندگی اجتماعی، آداب و رسوم انسان‌ها تاثیر دارد در توسعه اقتصادی منطقه نیز بسیار تاثیرگذار است.

خانپور با اعلام آمادگی شهرداری و شورای شهر مرزیکلا در ساخت مصلای بابل‌کنار اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر مرزیکلا از بدو فعالیت امام جمعه بخش بابلکنار همکاری بسیار خوب و تنگاتنگی با او داشته و در حال حاضر نیز در ساخت مصلی نیز مشارکت می‌کنند.

شهردار مرزیکلا با اشاره به حماسه عظیم 9 دی، این روز را روز بصیرت، میثاق با ولایت و رهبری برشمرد و افزود: تقارن کلنگ‌زنی مصلی بابلکنار با حماسه 9 دی تقارن بسیار خوبی برای بصیرت‌افزایی و حضور پرشور مردم بابلکنار جهت مشارکت در کارهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این بخش است.

انتهای پیام/86009/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول