اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

خیران، پیشتازان مبارزه با جهل و فقر هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: خیران پیشاهنگان عرصه علم و آگاهی و پیشتازان مبارزه با جهل، فقر و بیکاری هستند.

خیران، پیشتازان مبارزه با جهل و فقر هستند

حسن رضانیا در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مدرسه هفت کلاسه شهرک قائم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: بذل و انفاق مال برای برطرف‌کردن نیاز مادی و معنوی در اجتماع برگرفته از حس نوع‌دوستی و احساس مسئولیت اجتماعی انسان، دارای قدمت طولانی در جوامع بشری به ویژه در خلق و خوی ملت ایران اسلامی است.

وی همه افرادی که با خلوص نیت مسیر نورانی خدمت به هم‌نوعان محروم و آسیب‌پذیر را انتخاب کرده‌اند قابل تکریم دانست و افزود: اجتماع، این دسته از مردم را هرگز از یاد نخواهند برد چرا که آنها با هزینه کردن سرمایه‌های مادی خود سرمایه‌ جاودان معنوی و میراثی ارزشمند را در دنیا و آخرت به نام خود ثبت می‌کنند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه بدون تردید یکی از ارکان انقلاب اسلامی مشارکت و حضور فعال مردم در همه عرصه‌های سازندگی، سیاسی و امنیتی بوده است، ابراز داشت: ما مکلف هستیم بسترها را برای سرمایه‌گذاری مردم خیر و نیکوکار به منظور رشد و شکوفا‌سازی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری ملی است، بیان داشت: خیران که در عرصه مدرسه‌سازی وارد می‌شوند در واقع به گونه‌‌ای شایسته آینده پرورش و تربیت فرزندان خود را تأمین و تضمین می‌کنند.

رضانیا با تاکید بر این نکته که مردم ما اصالتاً سرمایه‌ بی‌نظیر و ارزشمند هستند و در همه صحنه‌ها این مهم را به دنیا ثابت کرده‌اند، تصریح کرد: ما مکلف هستیم بسترها را برای سرمایه‌گذاری مردم خیر و نیکوکار ایران زمین فراهم کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش با توجه به نیاز مبرمی که در حال و آینده دارد به ویژه در فضاهای آموزشی و سایر عرصه‌ها باید با ترغیب و تشویق خیران و بسترسازی مورد نیاز ورود کند.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: سرمایه‌ها و منشأ تحول هر جامعه‌ای انسان‌ها هستند و بهترین سرمایه‌های کشور هم جوانان هستند و خیران در این راه با ایجاد زمینه‌های دانش، علم و تفکر بزرگ‌ترین نقش را در تربیت نیروی انسانی ایفا می‌کنند.

رضانیا در پایان خیران را پیشاهنگان عرصه علم و آگاهی و پیشتازان مبارزه با جهل، فقر و بیکاری خواند و افزود: نام نیک‌ خیران همواره از حضور و خدمات خالصانه آنها و علاقمندان به دانش و فرهنگ کشور و گره‌گشایی امور مردم در جهان ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/89010/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول