اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خبر داد

احداث 200 مصلی در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه نهضت مصلی‌سازی در کشور ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر ساخت مصلی در 200 شهر در حال اجرا است.

احداث 200 مصلی در کشور

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در حاشیه کلنگ‌زنی مصلی بابل‌کنار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل بیان داشت: با توجه به اینکه در 700 شهر نماز جمعه اقامه می‌شود اما دو سوم این شهرها دارای محل مناسبی برای اقامه نماز جمعه نیستند که این امر شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه باید مکان مناسبی برای اقامه نماز جمعه نمازگزاران فراهم شود، تصریح کرد: ساخت مصلی تنها برای اقامه نماز جمعه نیست بلکه با محوریت فرهنگی احداث می‌شود که شامل سالن نماز، کتابخانه، کلاس‌های دینی، دارالقرآن و محل مناجات و مهد کودک است.

تقوی بیان داشت: برای تسریع در ساخت مصلی‌ها در کشور نیاز است تا علاوه بر اختصاص بودجه از سوی دولت، نمایندگان مجلس نیز توجه و عنایت ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

وی با اشاره به فرا رسیدن 9 دی سالروز خلق حماسه و خط بطلان کشیدن بر تمام خواسته‌های به ناحق دشمنان داخلی و خارجی ابراز داشت: عاملان فتنه 88 چنین تصور می‌کردند با ایجاد اغتشاش و ناامنی می‌توانند مردم را از خط ولایت منحرف کنند که مردم خداجوی ایران با خلق حماسه‌ای عظیم در 9 دی به دشمنان نشان دادند خواسته‌های آنها چیزی جز یک تصور واهی نیست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه ائمه جمعه در خلق حماسه 9 دی نقش روشنگری داشتند، گفت: ائمه جمعه با تحلیل‌های قوی سیاسی بصیرت مردم را افزایش دهند.

انتهای پیام/86009/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول