اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردست:

بصیرت ایرانیان دشمن را دوچندان مأیوس می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار سردست گفت: بصیرت و هوشیاری ملت ایرانیان در عرصه‌های مختلف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را دو چندان مأیوس و سرخورده می‌کند.

بصیرت ایرانیان دشمن را دوچندان مأیوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ذبیح‌الله کاظمی صبح امروز در جلسه کارگروه زنان و خانواده که در محل سالن جلسات فرمانداری سردشت تشکیل شد، اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس زنان نقش بی‌بدیل داشتند.

وی با اشاره به نقش زنان در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: زنان ایران در صحنه‌های مختلف حضور داشته و با بصیرت و هوشیاری توانسته‌اند در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

کاظمی با اشاره به حضور زنان در حماسه‌آفرینی 9 دی سال 1388، افزود: زنان در این روز توانستند با اتکا به قدرت لایزال الهی و با ولایت‌مداری در کنار سایر اقشار جامعه حماسه 9 دی را خلق کنند.

این مسئول با اشاره به بصیرت ملت ایران در حماسه‌آفرینی 9 دی خاطر نشان کرد: بصیرت و آگاهی ملت ایران نیز نقش مؤثری در خنثی‌سازی توطئه دشمنان نظام داشت.

فرماندار سردشت با اشاره به تاریخی بودن حماسه 9 دی، یادآور شد: 9 دی ماه تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کاظمی با اشاره به آگاهی و بیداری ملت ایران، اذعان داشت: یأس و ناامیدی دشمن با همین آگاهی و بصیرت ملت ایران روزبه‌روز دوچندان می‌شود.

وی خواستار حضور هر چه بیشتر مردم در تجمع امروز به مناسبت 9 دی شد و عنوان کرد: حضور هر چه با شکوه‌تر مردم در این همایش سبب یأس و ناامیدی دوچندان دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول