اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

عشق به رهبری مهم‌ترین پیام 9 دی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ارومیه گفت: عشق و ارادت خالصانه به ولی امر مسلمانان جهان مقام معظم رهبری مهم‌ترین پیام حماسه 9 دی 1388 بود.

عشق به رهبری مهم‌ترین پیام 9 دی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلای امام خمینی برپا شد، اظهار داشت: راهپیمایی 9 دی برای جهانیان پیام‌های زیادی را در برداشت که می‌توان گفت پایداری در راه ارزش‌های انقلاب و وفاداری به رهبری مهم‌ترین پیام این روز بزرگ است.

وی تصریح کرد: در این روز تاریخی ملت ایران در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی کرده و از ارزش‌های انقلاب و کیان ایران اسلامی به حراست پرداختند تا دشمنان این خیال خام را از ذهن خود دور کنند که می‌توانند بر کشور و ملت ما تسلط پیدا کنند.

امام جمعه ارومیه با اظهار به اینکه در این روز ملت برای تجدید میثاق با امام امت شتافتند، افزود: حماسه 9 دی مانند سایر مناسبت‌های ملی، میهنی و دینی از جایگاه ارزنده‌ای در تاریخ کشورمان برخوردار شده، زیرا در این روز ملت ما حقانیت مسیر خود را فریاد زدند.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران بر راستین بودن باورهای خود اصرار دارند، افزود: هر سال یاد و خاطره حماسه 9 دی با برپا شدن مراسم‌های مختلف گرامی داشته می‌شود لیکن انتظار وجود دارد در سال جاری نیز این آئین یک بار دیگر با شکوه هر چه‌ تمام‌تر برپا شود.

حسنی با تاکید بر لزوم توجه به مفاهیم قرآن کریم، تاکید کرد: در این کتاب آسمانی برای زوایای مختلف زندگی فردی و اجتماعی توصیه‌های زیادی وجود دارد که در صورت عملی کردن آنها، هیچ‌گاه کسی مزه تلخ پشیمانی را تجربه نمی‌کند بنابراین باید برای مانوس کردن مردم به ویژه جوانان با قرآن کریم اهتمام کرده و در این ‌راستا به طور مستمر تلاش شود تا برکات آن را شاهد شویم.

انتهای پیام/61002/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول