اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری قم در گفت‌وگو با فارس خبر داد

تولید کلیپ ویژه واقعه 19 دی با صدای سالار عقیلی

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری قم با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از واقعه 19 دی کلید خورد گفت: به همین مناسبت کلیپی با صدای سالار عقیلی برای پخش در شبکه‌های سراسری تولید شد.

تولید کلیپ ویژه واقعه 19 دی با صدای سالار عقیلی

وحید فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در سال گذشته مبنی بر اینکه جرقه انقلاب اسلامی از 19 دی ماه و با قیام خونین مردم قم کلید خورد، اظهار کرد: این نشان می‌دهد که واقعه 19 دی برای پیروزی انقلاب اسلامی حائز اهمیت بوده است.

*واقعه 19 دی در رسانه‌های دیداری تبیین نشده است

 

وی با تاکید بر اینکه تاکنون با توجه به اهمیت واقعه 19 دی و قیام خونین مردم قم در رسانه‌های دیداری کمتر به این موضوع پرداخته شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف حوزه هنری ثبت تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی است امسال حوزه هنری قم کلیپی را به همین مناسبت تولید کرده است.

رئیس حوزه هنری قم با اشاره به اینکه کلیپ ویژه واقعه 19 دی با صدای سالار عقیلی تولید شده است خاطرنشان کرد: این کلیپ پنج دقیقه‌ای با موضوع قیام خونین مردم قم به مناسبت واقعه 19 دی از شبکه‌های مختلف سراسری و استانی پخش خواهد شد.

فرجی اضافه کرد: شعر و آهنگسازی این کلیپ توسط دکتر افشین یداللهی و بابک زرین و به کارگردانی احمدرضا داوری از هنرمندان استان قم تولید شده است.

*فیلم‌های داستانی با موضوع قیام خونین مردم قم باید تولید شود

فرجی با تاکید بر اینکه برای تبیین ابعاد مختلف واقعه قیام خونین مردم قم در 19 دی باید مستندها و فیلم‌هایی تولید شود تصریح کرد: حوزه هنری قم با توجه به بضاعت خود امسال این کلیپ را تولید کرده است.               

وی در خصوص مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه هنری قم اظهار کرد: طرح مروارید و اجرای نمایش با موضوع عفاف و حجاب در دبیرستان‌های دخترانه قم مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری قم با اشاره به اینکه با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، برنامه حضور و اجرای کاروان تعزیه در مدارس ابتدایی انجام شد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه هنری موضوع شبیه‌پژوهی بود که با رویکرد نوین به هنر کهن و مبحث تخصصی تعزیه می‌پرداخت.

انتهای پیام/78008/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول