اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

هدف فتنه‌گران تضعیف عقاید و معنویت در مردم بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: هدف فتنه‌گران در فتنه سال 88، تضعیف عقاید و معنویت در مردم بود که با بصیرت ملت ایران این هدف محقق نشد.

هدف فتنه‌گران تضعیف عقاید و معنویت در مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: دشمنان و فتنه‌گران برای اینکه بتوانند به نظام آسیب وارد کنند از راه تضعیف عقاید و اعتقادات دینی مردم وارد عمل شدند و در روز عاشورا، خیمه‌های حسینی را آتش زدند.

وی افزود: آتش کشیدن خیمه‌های عزا، مساجد و حمله به عزاداران حسینی در روز عاشورا، نقشه دشمن برای تضعیف باورهای دینی مردم بود که این بی‌بصیرتی سبب شد تا مردم به هدف و شخصیت واقعی فتنه‌گران پی‌ ببرند.

امام جمعه فردوس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: بعضی نادانسته در فتنه سال 88 وارد شدند و نفهمیدند که این همان فتنه‌ای است که امام علی‌(ع) فرمود فتنه، منافقان را نابود می‌کند.

بابایی یادآور شد: در برخی از کشورها که مردم به سبب بی‌بصیرتی و مقام‌پرستی گول بیگانگان را خوردند، کودتای مخملی شکل گرفت و چه بسا کشورهایی که با همین نقشه‌ها و فتنه‌ها نابود شدند.

*عده‌ای برای نظام دایه مهربان‌تر از مادر هستند

وی گفت: عده‌ای که خود را دایه مهربان‌تر از مادر برای انقلاب و نظام می‌دانند معتقدند که اگر سران فتنه آزاد شوند جو متعادل می‌شود که باید بگوییم این افراد نادان، مزدور و طرفدار فتنه هستند.

امام جمعه فردوس با اشاره به اهمیت نظارت شورای نگهبان بر مجلس افزود: انسان‌های بی‌بصیرتی در مجلس‌های قبل حضور داشتند که موضوع عدم نظارت شورای نگهبان بر مجلس را مطرح می‌کردند و این نیز یکی از نقشه‌های آمریکا بود.

بابایی تصریح کرد: کسی که به عدالت الهی امید داشته باشد، شکست‌ناپذیر است و مردم ایران اسلامی نیز با بصیرت و تبعیت از مقام ولایت، فتنه فتنه‌گران را به خودشان برگردانده و زمینه را برای ظهور و تحقق عدالت الهی فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به هفته ثبت احوال یادآور شد: کاهش 22 درصدی آمار ازدواج از وجود مشکلات اقتصادی بر سر راه جوانان حکایت می‌کند که برای تسهیل در این سنت الهی باید از توقعات نامعقول، جهیزیه‌های زیاد و بستن مهریه‌های سنگین خودداری شود.

مردم شهرستان فردوس پس از اقامه نماز سیاسی، عبادی جمعه مسیر مصلی امام خمینی(ره) تا میدان 15 خرداد را طی و با

سر دادن شعارهایی تنفر و انزجار خود را از سران فتنه اعلام و از مقام ولایت دفاع کردند.

انتهای پیام/69007/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول