اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

9 دی روز نمایش بصیرت ملت بود/ ملت حق را از باطل تشخیص داد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از 9 دی به عنوان روز نمایش بصیرت ملت نام برد و گفت: ملت بزرگ ایران در فضای غبارآلودی که فتنه ایجاد کرده بود حق را از باطل تشخیص دادند و این حماسه بزرگ را خلق کردند.

9 دی روز نمایش بصیرت ملت بود/ ملت حق را از باطل تشخیص داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سید‌ محمد طباطبایی‌نسب ظهر امروز در همایش 9 دی که با حضور مسئولین و مددجویان کمیته امداد امام خمینی ‌کردستان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: حوادث بزرگی در تاریخ نظام اسلامی وجود دارد که هر کدام پیام‌های بزرگی برای تاریخ بشریت بوده‌اند.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: پیام 9 دی را نباید تنها به یک موضوع کوچک محدود کرد چرا که این روز عاملان توطئه را مأیوس کرد.

طباطبایی‌نسب نخستین پیام حماسه 9 دی را بصیرت‌افزایی ملت ایران دانست و اضافه کرد: این حماسه عظیم به ملت ایران نشان داد در فضای آلوده چگونه بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند.

به گفته وی، تشخیص حق از باطل در فضای آلوده و مه آلود بسیار سخت و دشوار بود ولی ملت ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و ارتقای بصیرت و دشمن‌شناسی خود توطئه دشمنان را نقش برآب کردند.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: فتنه‌های زیادی بعد از انقلاب اسلامی از سوی دشمنان در ایران پایه‌ریزی شد که با حضور مردم با ناکامی مواجه شده‌اند.

وی به وجود 7 هزار شبکه ماهواره‌ای و تبلیغات سوء آنان علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی و ملت آزاده ایران اشاره کرد و گفت: امروز بیش از یک‌هزار و 200 شبکه تلویزیونی مختلف علیه ملت به ویژه نسل جوان تبلیغات مخرب انجام می‌دهند.

به گفته طباطبایی‌نسب، مهم‌ترین هدف دشمنان از راه‌اندازی و حمایت از این شبکه‌ها گرفتن هویت و پاکدامانی جوانان و ریشه‌کن کردن ارزش‌های دینی و اسلامی در بین آنان است.

وی مهم‌ترین سلاح در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان را افزایش بصیرت فرهنگی در جامعه به ویژه در جوانان دانست و افزود: اگر بصیرت فرهنگی را در جامعه ارتقا نبخشیم فتنه فرهنگی علیه ما بیشتر می‌شود.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: گرفتن قدرت تصمیم‌گیری از جوانان و کشاندن آنان به سمت آسیب‌های اجتماعی از مهم ترین اهداف دشمن در هجمه‌های فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به امید تکرار واقعه اندلس در ایران اسلامی بوده و لازم است انجام کار فرهنگی در این شرایط برای مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است که باید از سوی تمام دستگاه‌های فرهنگی دنبال شود.

به گفته مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، فرقه‌سازی با هدف ایجاد شکاف در بین صفوف بهم پیوسته مسلمانان با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.

طباطبایی‌نسب به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد شکاف بین مذاهب مسلمانان با مطرح کردن شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: بصیرت مذهبی و تکیه بر مشترکات در چنینی شرایطی راه مقابله با دشمنان است.

به گفته مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، اگر مسلمانان در این میدان آلوده به مشترکات نپردازند قطعا دشمنان ورود پیدا خواهند کرد.

وی از فتنه سیاسی نیز به عنوان سومین هجمه دشمنان نام برد و گفت: فتنه دیگری که امروز توسط دشمنان علیه ایران مدیریت می‌شود فتنه سیاسی است و به دنبال براندازی جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: ناکارآمد جلوه دادن نظام و افزایش نارضایتی مردم از عملکرد مسئولین، مهم‌ترین هدف دشمن در توطئه سیاسی علیه ایران است.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از بصیرت سیاسی به عنوان سلاحی موثر در مقابله با هجمه دشمنان نام برد و گفت: اقتدار و توانمندی ملت ایران در عرصه‌های مختلف مهم‌ترین دلیل هجمه‌های زیاد علیه ایران است.

وی در پایان از تحریم‌های اقتصادی علیه ایران به عنوان آخرین تیر در پیکان دشمنان نام برد و اضافه کرد: هر چند تحریم طرح تازه‌ای نیست اما مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران این تهدیدها را به فرصت در زمینه رشد و خودکفایی تبدیل می‌کنند.

انتهای پیام/79002/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول