اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حماسه 9 دی چهره واقعی فتنه‌گران را آشکار کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه حماسه 9 دی فرصت مناسبی برای شناسایی چهره‌‌های ضددینی فتنه‌گران و جدایی مسیر آن‌ها از اسلام بود، گفت: حماسه 9 دی زیباترین صحنه دشمن‌شناسی، بصیرت و ولایت‌مداری است.

حماسه 9 دی چهره واقعی فتنه‌گران را آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام ناصر شکریان ظهر امروز به مناسبت هفتم دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستکبران عالم در طول تاریخ به‌ویژه در سال‌های اخیر علاوه بر راه‌اندازی جنگ‌های نظامی برای مقابله با اسلام، از جنگ نرم به‌عنوان حربه‌ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه‌ها به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست‌ها و اندیشه‌های مادی‌گرایانه خود هستند.

این مسئول اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و برخی دول غربی با استفاده از دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی‌های مختلف رسانه‌های تحت امر خود و با کمک مزدوران داخلی، فتنه سال 88 را راه‌اندازی کردند اما هوشیاری و بینش رهبر معظم انقلاب و در پی آن ملت بصیر ایران اسلامی، خطر تحقق نقشه‌های آنان را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: در فتنه سال 88 مقام معظم رهبری قاطعانه در برابر فتنه و فتنه‌گران ایستاد و پیرو آن حرکت عظیم و بی‌نظیر مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی نشان داد که ملت مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام باقی می‌ماند و از این رهگذر از کسی جز رهبری فرمان نمی‌برد.

شکریان با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه، برگ زرین حماسه حضور مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: ملّت ایران در نهم دی ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی و مقام معظّم رهبری حماسه‌ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه به بصیرت و هوشیاری مردم در حماسه 9 دی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان انقلاب و اسلام با نقشه‌های شوم خود در صدد ایجاد شکاف در باورها، اندیشه‌ها و اعتقادات انقلابی و دینی مردم بودند و فتنه‌گران را دستاویز افکار خود کردند ولی ملت هوشیار ایران این خطر را به فرصت تبدیل و با حضور حماسه‌ساز خود از این فرصت به نحو شایسته استفاده و خواب دشمن را آشفته ساخت.

وی تصریح کرد: زیر سؤال بردن اصل دین، نظام مقدس اسلامی، اصل ولایت فقیه و اهانت به باورهای عاشورایی سبب خلق حماسه ماندگار 9 دی شد و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را رسوا کرد.

وی بیان داشت: اوج حرکت فتنه‌گران در روز عاشورا نشان‌دهنده این بود که اهالی فتنه به ارزش‌ها و مظاهر اسلامی از جمله امام حسین (ع) و عاشورا اعتقادی ندارند و از این رو به عاشورا و عزاداران حسینی هتک حرمت کردند، در واقع حماسه 9 دی‌ واکنش به این حرکت و اعلام حمایت از ولایت فقیه و شخص مقام معظّم رهبری بود.

شکریان با اشاره به اینکه راه نجات کشور از بحران‌های پیش رو تنها ولایت‌‌مداری و بصیرت است، اذعان داشت: نافرمانی و عصیان در مقابل رهبری بسترساز فتنه در کشور است، اگر جامعه اسلامی شکرگزار نعمت ولایت باشد و ولایت‌مداری پیشه کند، زمینه‌های فتنه و بحران اجتماعی از بین خواهد رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، وحدت، بصیرت دینی و دشمن‌شناسی را مهم‌ترین ویژگی حماسه 9 دی دانست و افزود: ملت در فتنه 88 با شناسایی دشمن، بصیرت فکری و عملی خود وارد صحنه شد و امید دشمنان را ناامید کرد ضمن اینکه ابزار و شیوه‌های مقابله با دشمن را در جنگ نرم به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام/86009/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول