اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

9 دی جمهوریت و اسلامی نظام استحکام یافت

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: در یوم‌الله 9 دی دو رکن اصلی نظام اسلامی ما یعنی جمهوریت و اسلامیت مستحکم‌تر شد.

9 دی جمهوریت و اسلامی نظام استحکام یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد در آستانه 9 دی صبح امروز در نشست مسئولان سپاه اردبیل اظهار داشت: حماسه ماندگار 9 دی که در سال 88 خلق شد برای همیشه این پیام را متجلی می‌کند که نظام اسلامی ما از رکن ولایی و مردمی برخوردار است.

وی افزود: در سال 88 خلق دو حماسه بزرگ توسط این ملت دشمنان را مات و مبهوت کرد به طوری که انتخابات ریاست جمهوری 88 با مشارکت 85 درصدی مردم به همه دنیا ثابت کرد که این انقلاب در اضلاع حاکمیت خود به حضور مردم و بصیرت و هوشیاری آنها بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل این حضور آگاهانه مردم در انتخابات را مایه آبرو و حیثیت نظام توصیف کرد و گفت: با مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات 88 در حقیقت یک رفراندوم واقعی در تثبیت جمهوریت نظام به نمایش درآمد.

وی بیان داشت: در این اوضاع و احوال که ملت ایران سرمست این پیروزی بوده و دشمنان نیز مقهور شده بودند عده‌ای فریب‌خورده داخلی چنان اوضاع را به هم ریختند تا شاید بتوانند کام شیرین ملت را تلخ کنند.

این مسئول بیان داشت: همسو با حرکت انحرافی و فتنه‌انگیز فریب‌خوردگان داخلی که به بهانه تقلب در اعتراض به برگزاری باشکوه انتخابات حاضر شده بودند دشمن فرصتی پیدا کرد تا شاید بتواند پایه‌های نظام ما را تضعیف کرده و حتی در صدد براندازی آن برآمد.

وی ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی در سال 88 به مقدس‌ترین عامل پیوند و همبستگی ملت ایران که عشق عاشورایی و ارادت به امام حسین (ع) بود توهین کرده و سعی داشتند از جبهه ارزشی و معنوی به این ملت ضربه وارد کرده و احساسات آنها را بر انگیزند.

کاملی‌فرد گفت: در این اوضاع و احوال این فریب‌خوردگان در روز عاشورا به حرمت‌شکنی پرداخته و با به آتش کشیدن بیرق‌ها و نشانه‌های عزای حسینی و اهانت به ساحت ائمه هدی و رهبری معظم انقلاب سعی کردند تا شاید در وحدت این ملت رخنه ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول بیان داشت: در این حرکت اهانت‌آمیز سعی شد با عوامل فریب‌خورده داخلی و خارجی مقابله شود که مردم در 9 دی به میدان آمدند و برای همیشه بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیدند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: ملت ایران در سه دهه گذشته با پشتیبانی معنوی و ارزشی خود توانسته‌اند بر اقدامات خبیث استکبار غلبه کرده و نوری از ایمان و معرفت و عظمت واقعی را به نمایش بگذارند که امسال نیز در پاسداشت 9 دی برنامه‌ باشکوهی در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار خواهد شد تا این حماسه ثبت‌شده در تاریخ این ملت جاودانه باشد.

انتهای پیام/62001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول