اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کمیجان:

حماسه عظیم 9 دی نمایش بیعت همیشگی و جاودانه ملت با رهبری را رقم زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کمیجان گفت: حماسه عظیم 9 دی بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران بیعتی همیشگی و جاودانه با امام(ره)، شهدای انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب دارند.

حماسه عظیم 9 دی نمایش بیعت همیشگی و جاودانه ملت با رهبری را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام علی مقدسی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بیان داشت: ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در حماسه 9 دی نشان داد که همچنان وفادار به نظام اسلامی بوده و ذره‌ای از اعتقادات خود دست برنداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان فکر می‌کردند با فتنه می‌توانند به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و نابودی کشور را در یک قدمی خود می‌دیدند، ادامه داد: حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی‌ماه باردیگر ولایت‌مداری و حرکت مردم در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای دفاع از نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.

امام جمعه کمیجان  با تأکید بر اینکه ملت ایران همچون کوهی محکم در مقابل تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده است، خاطرنشان کرد: حماسه ماندگار 9 دی یادآور ولایتمداری و تعهد مردم ایران نسبت به آرمان‌های انقلاب، نظام و رهبری است که باید باشکوه‌ هر چه تمام برگزار شود.

مقدسی‌پور با اشاره به اینکه پشتیبانی از ولایت‌فقیه و رهبر معظم انقلاب رمز نجات کشور است، تصریح کرد: حماسه 9 دی در تاریخ سراسر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی یادآور حرکت مردم ولایی بوده و بزرگداشت آن برای آگاهی دادن به نسل جوان، شناخت دشمن و فتنه‌گران بسیار ضروری است.

تجمع دسته‌های عزاداری در گلزار شهدای گمنام کمیجان همزمان با اربعین حسینی و برگزاری باشکوه برنامه‌های 28 صفر از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/87001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول