اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

9 دی روز دفاع از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حماسه 9 دی بار دیگر نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد و بصیرت، هوشیاری و بینش مردم را ارتقا بخشید گفت: 9 دی روز دفاع از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) بود.

9 دی روز دفاع از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید غلام‌عباس موسوی با گرامیداشت روز 9 دی تصریح کرد: این روز یک حماسه مجدد در نظام اسلامی را شکل داد و روز تجدید بیعت با ولایت، رهبری، ولایت فقیه و همچنین دفاع از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) و تمام ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: در این روز مردم حمایت از انقلاب اسلامی، کیان نظام، استقلال، آزادی و حریت را ثابت کرده و دست رد بر سینه دشمنان زدند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: حماسه 9 دی موجب شد بار دیگر نظام جمهوری اسلامی بیمه شود و بصیرت، هوشیاری و بینش مردم ارتقا پیدا کند و باید یاد این ایام را گرامیداشت و از این ایام به عنوان ایام بصیرت نظام و جامعه نام برد.

وی ادامه داد: مردم در این روز به میدان آمدند و نشان دادند که اگر نسبت به اصل نظام و اصول و ارزش‌ها احساس خطر کنند با تمام قدرت وارد صحنه می‌شوند و البته امتحان خود را به خوبی پس دادند همان‌گونه که در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس نیز به خوبی به میدان آمدند.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول