اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان:

حماسه 9 دی فتح‌المبین دیگری برای انقلاب بود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: حماسه 9 دی فتح‌المبین دیگری بود که با عنایت الهی و حضور به موقع مردم تجلی پیدا کرد.

حماسه 9 دی فتح‌المبین دیگری برای انقلاب بود

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، ارزش این حماسه را در تجلی اراده مردم در حمایت از ولایت و ارزش‌های دینی دانست.

وی عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان ملت ایران از جمله امریکا و اسراییل و ایادی داخلی آن‌ها اعم از منافقین و حتی بهائیان هم‌پیمان شده بودند و به بهانه تقلب در انتخابات همه توان خود را به میدان آوردند و فتنه سال 88 را رقم زدند ملت مسلمان ایران با درک صحیح و درست آن روز، در نهم دی به میدان آمده و یک بار دیگر حماسه بزرگی آفریدند و حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دادند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: حرکت خودجوش و توفنده مردم در 9 دی حقانیت نظام اسلامی را نشان داد و باعث ناامیدی و یأس دشمن شد.

وی با بیان اینکه در واقع حماسه 9 دی فتح‌المبین دیگری بود که با عنایت الهی و حضور به‌موقع مردم تجلی پیدا کرد، ابراز داشت: لازم است مردم ما حماسه 9 دی را به عنوان یوم‌الله پاس بدارند و همه مردم و گروه‌ها و اقشار مختلف همگام پاس داشت آن باشند.

رضوی‌راد با بیان اینکه نهم دی را باید مانند روز 22 بهمن گرامیداشت، هدف از پاسداشت نهم دی را، اعلام بیزاری و انزجار از امریکا و ایادی داخلی او فتنه‌گران دانست.

به گفته وی، پیام نهم دی برای مردم و همه اقشار این است که ما در اهداف خودمان باید مانند این حماسه، به موقع در برابر فتنه‌ها و توطئه دشمنان عمل کنیم و هوشیار باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه حماسه 9 دی برای دشمنان نیز دارای پیام بود، گفت: پیام این حماسه به دشمنان این است که هنوز به درستی ملت ولایتمدار ایران را نشناخته‌اند؛ ملتی که 33 سال است در برابر دشمن مقاومت می‌کنند و توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌سازد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه دشمنان باید بدانند مردم ما را نمی‌شود به این سادگی از پای درآورد، خاطرنشان کرد: مهمترین پیام حماسه 9 دی 88، اعلام وفاداری به رهبری و ولایت بود که باید در همه ابعاد تببین شود.

انتهای پیام/89004/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول