اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

9 دی روز خروش حسینی امت مقاوم و وفادار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم 9 دی را روز خروش حسینی امت مقاوم و وفادار و یکی از ایام‌الله دوران انقلاب اسلامی عنوان کرد.

9 دی روز خروش حسینی امت مقاوم و وفادار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در پاسخ به این سئوال که چرا در روز 9 دی یکی از پرخروش‌ترین حرکت‌های امت عظیم اسلامی ما رقم خورد اظهار کرد: پاسخ به این سئوال را باید در اندیشه‌های عاشورایی و عشق و محبت مثال زدنی امت، نسبت به امام عاشورایی خود جستجو کرد.

وی ادامه داد: معرفت نسبت به مصباح‌الهدی و سفینة‌النجاة امت و دنبال آن عشق‌ورزی به آن ذات مقدس از عترت نبوی(ص) قادر است همه تاریکی‌ها را زائل و تمام امواج کور انحراف از مسیر اسلام ناب را از میان بردارد.

اسکندری تاکید کرد: روز خروش حسینی امت مقاوم و وفادار ایران اسلامی در 9 دی 88 روز نمایش مردمی است که بیش از 30 سال آمریکا و همه اذناب آن را به خواری و خفت کشانده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ضمن گرامیداشت این روز بزرگ که بدون شک یکی از ایام‌الله دوران انقلاب اسلامی به حساب می‌آید، اظهار کرد: نباید از نقش هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی در به وجود آوردن این حماسه بزرگ غافل بود.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول