اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره مرکز مشاوران حقوقی قزوین خبر داد

فعالیت 300 حقوقدان در مرکز مشاوران حقوقی قزوین

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره مرکز مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه قزوین از فعالیت 300 حقوقدان در این مرکز خبر داد.

فعالیت 300 حقوقدان در مرکز مشاوران حقوقی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین کانون بسیج مرکز مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه قزوین با حضور سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، مصطفی عبدالکریمی معاون آموزش و تحقیقات دادگستری استان، مهدی بهرامیان رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین و جمعی از وکلای استان افتتاح شد.

تیمور عیوضی در این مراسم اظهار داشت: براساس ماده 187 قانون مرکز مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه تأسیس شد که از طریق آزمون حقوقدانان را جذب کرد که در حال حاضر 19 تا 20 هزار نفر وکیل در این مراکز در سرتاسر کشور فعالیت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه 300 حقوقدان در مرکز مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه قزوین در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: هیئت مدیره و حقوق‌دانان این مرکز همگی بسیجی هستند و حضوری فعال در بخش مشاوره و ارشاد دادگستری استان قزوین دارند.

عضو هیئت مدیره مرکز مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه قزوین ادامه داد: این مرکز در راستای کمک به افراد کم‌درآمد و بی‌بضاعت برای دفاع در مراکز قضایی وکیل در اختیار آنها قرار می‌دهد که این به نوعی تفکر بسیجی است.

عیوضی با اشاره به فعالیت‌های کمیته‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه قزوین ابراز داشت: این مرکز با استفاده از اساتید مجرب همایش‌هایی را با موضوع وقوع جرم برگزار کرده و فعالیت‌های خوبی در زمینه فرهنگی و اجتماعی داشته است.

این مسئول ادامه داد: مرکز مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه قزوین آمادگی دارد تا برای ارتقای سطح حقوقی جامعه برنامه‌هایی را در سطح محلات به اجرا درآورد.

عضو هیئت مدیره مرکز مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه قزوین اضافه کرد: همچنین این مرکز آماده همکاری با بسیج در راستای ارائه تسهیلات حقوقی است.

انتهای پیام/77003/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول