اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

منطقه ویژه پارس از حقوق کارگران دفاع می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از عزم جدی سازمان منطقه ویژه پارس برای رسیدگی به مطالبات کارگری در پارس جنوبی خبر داد و گفت: منطقه ویژه پارس از حقوق کارگران دفاع می‌کند.

منطقه ویژه پارس از حقوق کارگران دفاع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از مدیران عسلویه و شهرستان کنگان اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تأثیرگذار در صنعت نفت و گاز کشور است و در چند سال اخیر در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کرده است.

وی افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد تلاش مضاعف کارکنان و مدیران در این منطقه هستیم و امیدوار هستیم در مسیر پیشرفت بیشتر گام برداریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: کارگران نقش اساسی و مهمی در توسعه و پیشرفت پارس جنوبی دارند و بدون حضور این قشر شریف هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

نصوری از عزم جدی سازمان منطقه ویژه پارس برای رسیدگی به مطالبات کارگری در پارس جنوبی خبر داد و با تأکید بر ضرورت دفاع از حقوق کارگران تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه پارس در پیگیری حق و حقوق کارگران شاغل در این منطقه عظیم اقتصادی و انرژی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری نشست‌های متعدد مدیریت‌های این سازمان و مسئولان بخش، شهرستان و استان توانستیم مطالبات بخش عظیمی از کارگران را از شرکت‌ها و افراد متخلف برگردانیم.

نصوری گفت: از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنیم و سعی بر این است تا در سه ماهه آخر سال جاری نیز روند بررسی و نظارت بر پرداخت حقوق کارگران در منطقه ویژه پارس با جدیت ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: مدیریت‌های این سازمان با برگزاری جلسات مشترک و حضور در کمیسیون‌های کارگری بخش، شهرستان و استان تمام مقدمات و شرایط را برای ایفای حق و حقوق این قشر زحمتکش فراهم خواهند ساخت و هرگز اجازه نمی‌دهند در نظام مقدس جمهوری اسلامی عده‌ای سودجو با برهم زدن نظم و آرامش محیط کار در چرخه اقتصاد کشور خللی وارد سازند.

نصوری تصریح کرد: کارگران در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب اسلامی آزمون‌های خود را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، آنها روزگاری در  شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی و سپس در هشت سال دفاع مقدس و امروز در عرصه سازندگی، تولید و صنعت همواره سربلند بیرون آمده‌اند.

وی بیان کرد: بر همه مسئولان و متولیان امور واجب است همواره پیگیر محقق شدن حق و حقوق این قشر پرتلاش و متعهد باشند.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول