اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد مسایل سیاسی:

ادعاهای دفاع از حقوق بشر آمریکا نزد جهانیان دیگر رنگی ندارد

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد مسایل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران، دشمن را به جهانیان شناساند و ادعاهای دفاع از حقوق بشر آمریکا دیگر نزد جهانیان رنگی ندارد.

ادعاهای دفاع از حقوق بشر آمریکا نزد جهانیان دیگر رنگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد وحدتی بعدازظهر امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: پایان دردها و آلام بشری روزی است که حضرت مهدی(عج) ظهور کند و حکومت جهانی اسلام برقرار شود.

وی با تشریح رخدادهای مهم سیاسی روز در سطوح داخلی، منطقه‌ای و بین المللی، گفت: موقعی خداوند منجی را می‌فرستد که ما بستر ظهور را فراهم کنیم و برای فراهم شدن این بستر باید بتوانیم افکار جهانی را فتح و نگاه‌ها را متوجه اسلام کنیم.

وحدتی ادامه داد: وقتی جهانیان متوجه توانمندی اسلام، کفرستیزی و ظلم ستیزی اسلام و یاور مظلومان بودن اسلام شوند، در آن زمان بسترهای لازم برای حکومت جهانی اسلام پدید می‌آید.

کارشناس ارشد مسایل سیاسی اضافه کرد: ناکارآمدی ایسم‌های(لیبرالیسم، کمونیسم، صهیونیسم و...) به وجود آمده در دنیا بر همگان آشکار شده و دنیا باید سرش از این ایسم‌های ناکارآمد به سنگ بخورد.

این کارشناس مسائل سیاسی دشمن شناسی و شناساندن دشمن به همه ملت‌ها را وظیفه اصلی مسئولان برشمرد و گفت: در این راستا باید الگوی عملی مبارزه با دشمن را نیز معرفی کنیم.

وحدتی در ادامه به آغاز فروپاشی ابرقدرت غرب اشاره کرد و گفت: نشانه‌های زوال لیبرال دمکراسی ظاهر شده و بر اساس پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به سران کمونیسم در شوروی سابق، به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه در جهان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یگانه الگوی پیروزی بر استکبار است، افزود: با اتکا به دین به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و ایجاد روحیه خودباوری در مردم ایران، تلاش و کوشش جوانان متعهد و ولایت‌مدار به موفقیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف علمی نایل شده‌ایم و اکنون انقلاب اسلامی ایران الگوی ملت‌های منطقه شده است.

وحدتی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، دشمن را به جهانیان شناساند و ادعاهای دفاع از حقوق بشر آمریکا دیگر نزد جهانیان رنگی ندارد.

این استاد دانشگاه گفت: تفکر ناب اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) برای ما به ارمغان آورد تفکری برگرفته از نهضت عاشورا است و هر کس به این تفکر بپیوندند پیروز است.

وی به شکست ارتش رژیم جعلی اسرائیل در برابر نیروهای مقاومت حزب الله و حماس اشاره کرد و متذکر شد: مقاومت با بهره گیری از مکتب عاشورا برای اولین بار طعم تلخ شکست را به ارتش ظاهر شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی چشاند.

وحدتی در پایان اذعان داشت: تفکر پیروزی خون بر شمشیر می‌تواند بزرگ‌ترین قدرت‌ها را به زانو درآورد.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول