اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان نسبت به تأمین اعتبار حقوق و مزایای راهداران اقدام کنند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین هدیه‌ای که مسئولان می‌توانند به قشر خدوم راهدار در هفته حمل و نقل بدهند، تأمین اعتبار حقوق و مزایای آنهاست، چرا که سخت‌ترین کارها را انجام می‌دهند.

مسئولان نسبت به تأمین اعتبار حقوق و مزایای راهداران اقدام کنند

مهران مسعودی در حاشیه برگزاری مانور بزرگ راهداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: این استان 5 هزار و 800 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که راهداران از آنها به خوبی نگهداری می‌کنند.

وی راهداری را از جمله مشاغل سخت معرفی کرد و گفت: این شغل به خصوص در استان ما سخت‌تر از بسیاری استان‌های دیگر است.

سخنگوی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دلیل سختی شغل راهداری در کهگیلویه و بویراحمد آن است که 500 کیلومتر جاده‌های برف‌گیر داریم و نگهداری از این طول راه در زمستان سخت و سرد مناطق کوهستانی، بسیار مشکل است.

مسعودی بیان داشت: خوشبختانه در استان ما همه عوامل امدادرسان جاده‌ای اعم از راهداری، پلیس‌راه، ‌اورژانس، هلال‌احمر و سایرین در تعامل کامل با یکدیگر قرار دارند و به همین دلیل راه‌های کهگیلویه و بویراحمد از امن‌ترین محورهای مواصلاتی کشور محسوب می‌شوند.

مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان مشکلات قشر راهدار در این استان پرداخت و کمبود اعتبارات در این حوزه از راه و شهرسازی را محسوس دانست و ابراز داشت: شاید به جرأت بتوان گفت که حوزه راهداری در مجموعه راه و شهرسازی، سنگین‌ترین وظایف را بر عهده دارد که لازم است نسبت به تأمین اعتبار پرداخت حقوق و مزایای آن‌ها تعجیل شود.

این مسئول فرا رسیدن فصل زمستان را به معنای فرا رسیدن فصل کار سخت و طاقت‌فرسای راهداران دانست و با بیان اینکه 300 راهدار ما در 15 راهدارخانه ثابت و 20 راهدارخانه سیار مشغول خدمات‌رسانی صادقانه و بی‌منت هستند، یادآور شد: از مسئولان حوزه معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی استانداری مجدانه می‌خواهیم نسبت به تأمین اعتبار پرداخت حقوق و مزایای راهداران و همچنین تأمین سوخت و تغدیه راهداری‌ها اقدام ضربتی کنند.

مسعودی در پایان به برنامه‌های دیگر تدوین شده توسط راه و شهرسازی به مناسبت تجلیل از مقام راهدار اشاره کرد و افزود: سرکشی از خانواده شهدای راهدار، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با مسئولان استانی و هدیه خون توسط راهداران از دیگر برنامه‌های ما در هفته حمل و نقل است.

انتهای پیام/2571/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول