اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه سردفتران و اسناد حقوقی استان قم:

اجرای عدالت مهم‌ترین مطالبه حقوقدانان است

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه سردفتران و اسناد حقوقی استان قم گفت: اجرای عدالت نخستین و مهم‌ترین خواسته حقوقدانان است.

اجرای عدالت مهم‌ترین مطالبه حقوقدانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین اسحاقی در شورای اندیشه و همفکری سازمان بسیج حقوقدانان استان قم که عصر امروز با حضور آیت‌الله کعبی در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به اجرای عدالت به عنوان نخستین و مهم‌ترین خواسته حقوقدانان اظهار داشت: این مسئله باید در حوزه تقنین و قضا مورد بررسی قرار گیرد در غیراینصورت نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود.

وی ادامه داد: در همه حوزه‌ها نیازمند قوانین، مجریان و ناظران قوی هستیم و در این راستا، حفظ کیان انقلاب و دستاوردهای آن با استفاده از ابزارهای حقوقی اهمیت بسزایی دارد.

رئیس جامعه سردفتران و اسناد حقوقی استان قم با بیان اینکه تصمیمات این نهاد در سطح اجرا اخذ می‌شوند، افزود: با همفکری و ایجاد ارتباط‌های سامان‌دهی شده، می‌توان مشکلات میان مردم و دستگاه‌ها را تسهیل کرد و بیشترین خدمت را به قشر محروم جامعه داشت.

اسحاقی با تأکید بر حفظ کیان نظام اسلامی به عنوان مهم‌ترین وظیفه همه آحاد جامعه تصریح کرد: برای این منظور باید تشکیلات خاصی داشت و امروز شوراها و مصادیق دیگر نهادهای تشکیلاتی می‌توانند این هدف را پیگیری کنند.

وی بیان داشت: امیدواریم همه بخش‌ها با تأکید بر همفکری و همدلی به تسهیل امور کمک کرده و رسیدن به نقطه مطلوب را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/78004/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول