اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

9 دی ‌از فرهنگ عاشورایی مردم ایران نشأت گرفته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت مردم ایران در 9 دی برخاسته از فرهنگ عاشورایی است.

9 دی ‌از فرهنگ عاشورایی مردم ایران نشأت گرفته است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 9 دی روز پیوند امت و رهبری محسوب می‌شود که مردم با حضور گسترده در راهپیمایی این روز نشان دادند که در صحنه دفاع از آرمان‌‌های انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 9 دی موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد، خاطرنشان کرد: مردم با حضور در این راهپیمایی هر نوع توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی  تبعیت از مقام معظم رهبری را از پیام مردم ایران به جهان در 9 دی دانست و افزود: 9 دی نشان داد مردم همواره پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه طی 34 سال گذشته هر جا به حضور مردم نیاز بوده است، مردم در صحنه حاضر شده‌اند، یادآور شد: مردم برای مقابله با هر نوع تهدید و توطئه‌ای آماده هستند.

* مردم برای پایداری نظام هزینه پرداخت کرده‌اند

اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز هم مردم هزینه‌های سنگینی را برای پایداری نظام جمهوری اسلامی پرداخت می‌کنند، افزود: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 9 دی ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی با بیان اینکه حرکت مردم ایران در 9 دی برخاسته از فرهنگ عاشورایی است، تصریح کرد: مردم همواره برای نگهداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته و از این آرمان‌ها حمایت می‌کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت گرامیداشت روز 9 دی تاکید کرد و گفت: باید این روز به عنوان روز پیوند و وحدت امت و ولایت گرامی داشته شود.

وی 9 دی را از روزهای حساس و تاریخی نظام جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: باید برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار شود.

اسماعیلی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی با خون پاک شهیدان رنگ و بوی معنوی گرفته است، افزود: مردم همواره در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

انتهای پیام/73003/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول