اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس:

9 دی روز خروش مردم با بصیرت ایران اسلامی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: یوم‌الله 9 دی 88 روز خروش مردم با بصیرت کشورمان در مقابل هتاکی و بی‌حرمتی منافقان به ارزش‌های معنوی و اسلامی بود.

9 دی روز خروش مردم با بصیرت ایران اسلامی بود

حجت‌الله خدایی سوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان با اشاره به اینکه مردم سراسر کشورمان در این روز وفاداری، عشق و علاقه خود را به ولایت فقیه نشان دادند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول این 34 سال با حوادث و جریان‌های سیاسی فراوانی روبه‌رو شده است و مردم کشورمان در تمام این عرصه‌ها حضور فعال داشته‌اند و نقشه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده را نقش بر آب کرده‌اند.

وی به برنامه‌ریزی فتنه 88 در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: رسانه‌های غربی در آن زمان با تبلیغات منفی و تخریب نمودن نظام به خیال خود قصد براندازی نظام مقدس ایران اسلامی را داشتند و رویای پوچ آنان به یاس و ناامیدی تبدیل شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم تیر خلاص را بر چهره منافقان و کوردلان نظام زدند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در 9 دی ماه نشان دادند، با وحدت و یکپارچگی در مقابل هرگونه بی‌احترامی و هتک حرمت برای دفاع از حریم ولایت و ارزش‎ها همیشه در صحنه هستند.

سوری اظهار داشت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در یوم‌الله 9 دی و ارتباط عاشقانه و ولایت‌مدارانه با رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جهانیان بسیار مورد توجه بود.

وی حرکت خودجوش ملت ایران در نهم دی 88 را همانند حرکت‌های اوایل پیروزی انقلاب ذکر کرد و اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی نیز در آن زمان قصد براندازی حکومت نوپای ایران را داشتند که با حضور مردم ناامید شدند.

انتهای پیام/2304/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول