اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور

همایش بزرگ «بصیرت» در رودهن برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از برگزاری همایش بزرگ «بصیرت» در رودهن با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور خبر داد.

همایش بزرگ «بصیرت» در رودهن برگزار می‏شود

رضا طاهرخانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این همایش روز چهارشنبه، 13 دی ماه و به مناسبت دهه بصیرت در آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: حضور و سخنرانی مدیرکل سیاسی وزارت کشور در این همایش، علاوه بر تبیین اهداف و درس‏های حماسه بزرگ 9 دی در راستای روشنگری بیشتر در انتخابات آتی و بصیرت‏افزایی در خصوص مقابله با ترفندهای خصمانه دشمنان انجام می‏شود.

طاهرخانی اضافه کرد: برنامه‏های مدون این همایش حول محور حماسه بزرگ 9 دی و دسیسه‏های فتنه‏گران در آن برهه زمانی است.

بخشدار رودهن افزود: امت اسلامی ایران در آن روزهای حساس تحت لوای رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، همه نقشه‏های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: مردم بصیر کشورمان روز 9 دی همچون سیلی خروشان در حمایت و پشتیبانی از امام و رهبر خود چنان بر دشمنان داخلی و خارجی غریدند که تاریخ مجاب به ثبت آن حماسه در صفحات زرین خود شد.

طاهرخانی اضافه کرد: مشت‏های گره کرده غیورمردان و شیرزنان حاضر در آن روز چنان بر صورت زشت کینه‏توزان جیره‏خوار استکبار جهانی نشست که تا امروز نشانه‏های آن همچنان بر رخساره منفور آنها پیداست.

بخشدار رودهن افزود: پشتیبانی همه‏جانبه روز 9 دی از سوی مردم ولایی ایران اسلامی و حمایت از جایگاه والای ولایت فقیه خاطره شیرین حمایت مردم انقلابی کشورمان از امام راحل(ره) در سال 57 را در یادها زنده کرد.

وی ادامه داد: مردم در آن روز حماسی نشان دادند که همچون سه دهه گذشته تا آخرین قطره خون پای آرمان‏های شهدا و امام شهدا ایستاده‏اند و هدفی جز اتصال نظام مقدس جمهوری اسلامی به حکومت حضرت ولی‏عصر(عج) را دنبال نمی‏کنند.

انتهای پیام/2568/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول