اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بیم‎آفرینی برای دشمنان انجام شد

آغاز همایش و رزمایش 35 هزار نفری بصیرت‎ حسینی در گلستان

خبرگزاری فارس: همایش و رزمایش بصیرت حسینی با حضور 35 هزار نفری بسیجیان گلستان با هدف بیم‎آفرینی برای دشمنان و ایجاد شور و نشاط در بسیجیان در 14 شهرستان استان آغاز شد.

آغاز همایش و رزمایش 35 هزار نفری بصیرت‎ حسینی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرمانده سپاه نینوا گلستان پیش‌ازظهر امروز در مراسم افتتاحیه این همایش و رزمایش که با حضور نمایندگان سازمان بسیج مستضعفین کشور در سپاه نینوا گلستان برگزار شد گفت: این همایش و رزمایش با هدف ارتقا جنبه رزمی و آمادگی دفاعی بسیجیان استان و دفع خطرات احتمالی از کوی ‌و برزن انجام می‌شود و انشاالله در این همایش همگان قدرت بسیجیان و آمادگی این سرمایه‌های واقعی نظام را خواهند دید.

محمدحسین بابایی اذعان داشت: پیام این همایش و رزمایش برای دشمنان ما بیم‌آفرین است چراکه بسیج بعد از انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از انقلاب و ارزش‌ها حضور داشته و دشمن ما همواره از قدرت بسیج بیمناک است.

 

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) استان گلستان ابراز داشت: همچنین پیام این همایش و رزمایش ایجاد شور و نشاط در بسیجیان و طراوتی است که وجود این شجره طیبه نظام را در بر گرفته است.

بابایی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که بسیجیان ما با شنیدن عنوان رزمایش پای کار آمده و آمادگی خود را برای دفاع از حریم ولایت آماده کرده‌اند و این نشان می‌دهد بسیج در قشر جوان و بانشاط کشور جایگاهی بزرگ و رفیع دارد.

وی افزود: در برنامه‌های امروز سازماندهی و توجیه نیروهای بسیجی را داریم و افراد با تاکتیک‌ها و برنامه‌های مدنظر از لحاظ تئوری توجیه می‌شوند و تمرین صامت دفاع از کوی‌ و برزن و حرکات پیاده‌روی و تاکتیکی شبانه را امتحان می‌کنند.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) استان گلستان اذعان داشت: این برنامه در سراسر استان اجرا می‌شود و 14 ناحیه مقاومت بسیج در 14 شهرستان استان وظیفه هماهنگی و ساماندهی این همایش و رزمایش را بر عهده دارند.

بابایی گفت: امروز دسته‌های واکنش سریع گردان‌های بیت‌المقدس حوزه‌های مقاومت با وظایف خود آشنا می‌شوند و بقیه گردان‌ها فردا کار خود را آغاز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه امام هادی (ع) پیگیری و پشتیبانی برنامه‌های تاکتیکی و رزمایش‌های بسیج را به عهده دارد و برنامه‌های روز دوم رزمایش جنبه عملی و میدانی به خود می‌گیرد و انشاالله فردا قدرت و آمادگی بسیجیان گلستان به تصویر کشیده خواهد شد.    

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول