اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش 30 هزار نفری بسیجیان گلستان - 4

موسوی: سوت رزمایش و همایش بصیرت حسینی در علی‌آبادکتول هم به صدا در آمد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه علی‌آبادکتول از به صدا در آمدن سوت همایش و رزمایش بصیرت حسینی در علی‌آبادکتول خبر داد.

موسوی: سوت رزمایش و همایش بصیرت حسینی در علی‌آبادکتول هم به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی موسوی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: صبح پنج‌شنبه گردهمایی بزرگ 3 هزار تا 3 هزار و 500 نفری را با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران بسیجیان، ائمه جمعه و جماعات و اعضای شورای تامین شهرستان و همچنین گردان‌های عاشورا، امام حسین(ع)، الزهرا(س) و دسته‌های واکنش‌ سریع در مصلی امام رضا(ع) شهرستان علی‌آبادکتول خواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: رزمایش بزرگ بصیرت حسینی در تمامی استان‌های کشور بنا به تاریخ‌های پیشنهادی برگزار می‌شود که تاریخ پیشنهادی این رزمایش در سطح نواحی استان گلستان امروز و فردا همزمان با هفته بصیرت است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان علی‌آبادکتول اذعان داشت: این شهرستان با 18 دسته واکنش سریع بعد از گرگان با 25 دسته و گنبدکاووس با 20 دسته واکنش سریع به لحاظ تعداد دسته‌ها، سومین ناحیه برگزارکننده رزمایش در استان است.

موسوی خاطرنشان کرد: طبق جلسات و کارگروه‌های برگزار شده در سطح استان و جلسات شورای تامین شهرستان تمهیدات لازم برای اجرا و پشتیبانی از این برنامه بزرگ نظامی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: امروز تمرین‌های تکنیکی و تاکتیکی و برنامه‌های خاص و پیاده‌روی را برای 18 دسته واکنش سریع گردان بیت‌المقدس خواهیم داشت و میزان آمادگی نیروهای بسیجی علی‌آبادکتول برای همگان به تصویر کشیده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به اینکه هفتم دی روز اصلی اجرای رزمایش بصیرت حسینی است افزود: بعد از سخنران شهرستانی و اجرای برنامه صبحگاه در مصلی، با اعلام رمز رزمایش از سوی سردار فضلی عملیات واکنش سریع، امداد و نجات و دفاع از کوی‌ و برزن در محل‌های تعیین‌ شده انجام خواهد گرفت.

موسوی خاطرنشان کرد: قدرت بسیج در ایران بر دشمنان داخلی و خارجی پوشیده نیست و هر چه ما بتوانیم بر عظمت و قدرت این نهاد و شجره طیبه بیفزاییم دشمن ما بیشتر می‌هراسد پس امروز تقویت بسیج وظیفه همه ادارات و نهادها به شمار می‌رود چراکه بسیح از ارکان نظام است.

وی در پایان از حضور یکایک بسیجیان برای حضور در این رزمایش تشکر کرد و گفت: ما باید دست تک‌تک بسیجیان را ببوسیم چراکه امام راحل (ع) هم فرمود من دست بسیجیان را می‌بوسم و افتخار می‌کنم که خود بسیجی باشم چراکه این جایگاه عظمت و شکوه خاصی دارد.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول