اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

9 دی اوج بصیرت حامیان رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 9 دی روز تجدید بیعت با علی زمان و اوج بصیرت حامیان مقام معظم رهبری است.

9 دی اوج بصیرت حامیان رهبری است

حجت الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: 9 دی در واقع تبلور عشق مردم به خاندان ولایت و اعلام حمایت امت از مقام معظم رهبری است.

وی افزود: آنچه 9 دی را از سایر روزها متمایز می‎کند، حماسه‎ای است که توسط مردم در حمایت از ولایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب خلق شده است و روزی است که دستی غیر از دست بشر در خلق آن در کار است.

موسوی‌نیا با اشاره به برنامه‎های گرامیداشت حماسه 9 دی بیان کرد: باید با تبلیغات محیطی در سراسر استان این روز بزرگ را به تمام کسانی که آن را نمی‎شناسند و درک نکرده‎اند معرفی کنیم و این امر از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: برگزاری مراسم‌های محوری توسط برخی هیئت‌های مذهبی تحت پوشش در دستور کار قرار گرفته است ضمن اینکه 100 روحانی به 100 روستای استان برای تبیین این روز و این حماسه عظیم اعزام می‎شوند.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‎های دینی و فرهنگی با موضوع حماسه 9 دی توسط کانون‎های فرهنگی و هنری نیز در دستور کار قرار گرفته است که در همین راستا 70 انجمن اسلامی بازاریان اقدام به نصب تابلوهای تبلیغاتی پیرامون واحدهای صنفی کردند.

موسوی‎نیا تأکید کرد: آماده همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری برنامه‎های گرامیداشت 9 دی در استان بوشهر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش و تاثیرگذاری صدا و سیما در تبیین و انعکاس ابعاد مختلف حماسه 9 دی، انتظار داریم این رسانه ملی برای تولید و پخش برنامه‎های متناسب با این حماسه اقدام کند و منتظر مکاتبه نهادهای مرتبط نباشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در اکثر برنامه‎ها این ضعف احساس می‎شود و صدا و سیما باید پا به پای دیگر دستگاه‎ها، تبلیغات محیطی داشته باشد.

انتهای پیام/66007/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول