اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش 30 هزار نفری بسیجیان گلستان ـ 5

گنبدکاووس برای رزمایش بصیرت حسینی کاملاً آماده است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس گفت: گنبدکاووس برای برگزاری همایش و رزمایش بصیرت حسینی کاملاً آماده است.

گنبدکاووس برای رزمایش بصیرت حسینی کاملاً آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی بادلی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان حاضر در همایش و رزمایش بصیرت حسینی گنبدکاووس اظهار داشت: مانور 48 ساعته گردان‎های بیت‎المقدس این شهرستان با نام بصیرت حسینی از صبح امروز آغاز و تا این ساعت ادامه دارد.

وی در خصوص دلایل این نامگذاری تصریح کرد: فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی ماه و نیز اربعین حسینی یکی از این دلایل است، ضمن اینکه فلسفه تشکیل بسیج نیز در امتداد قیام عاشوراست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس گفت: همان طور که می‎دانیم بسیج از اول انقلاب چه در بحث دفاع مقدس و چه بعد از آن در مقابل همه فتنه‎ها و توطئه‎ها علیه ولایت و ارزش‎های اسلامی مبارزه کرده و امروز می‎بینیم که دشمنان ما از موجودی به نام بسیج واقعاً می‎ترسند و صراحتاً عنوان می‎دارند که تا بسیج در این کشور هست نمی‎توان با آنها مقابله کرد.

 

 

 

آمادگی رزمی و دفاعی بسیج در اولویت است

بادلی اذعان داشت: آمادگی رزمی و دفاعی بسیج از اهم موضوعاتی است که باید در اولویت قرار بگیرد و تمام تلاش‎ها در این جهت باشد که بتوانیم هنر دفع خطرات احتمالی از کوی ‎و برزن را بالا ببریم و در مواقع بحرانی راهکار داشته باشیم.

وی ابراز داشت: در این رزمایش آموزش‎های مختلف به بسیجیان شرکت‎کننده ارائه می‎شود که ابعاد معنوی، فرهنگی، سیاسی، دفاع از کوی‎ و برزن و امداد و نجات از جمله آنها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس با بیان اینکه 20 دسته واکنش سریع در گردان بیت‎المقدس شکل گرفته است، افزود: حفظ آمادگی نیروی‎های بسیجی عضو گردان‎های بیت‎المقدس در انجام ماموریت‎های محوله از دیگر دلایل برگزاری این رزمایش است.

برگزاری تجمع بزرگی 4 هزار نفری در قالب صبحگاه مشترک

بادلی افزود: در روز دوم این رزمایش نیز نیروهای سازماندهی شده، تجمع بزرگی را در قالب صبحگاه مشترک به استعداد 4 هزار نفر برگزار می‎کنند که شامل گردان‎های بیت‎المقدس، عاشورا، امام حسین(ع) و بسیج ادارات است.

وی خاطرنشان کرد: انجام ایست و بازرسی در نقاط از پیش تعیین شده دفاع از کوی ‎و برزن و نیز برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر آخرین برنامه‎های روز دوم این رزمایش است.

9 دی ماه ملت با بصیرت به میدان آمدند تا ولی‌فقیه تنها نباشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس همچنین با اشاره به حماسه 9 دی گفت: 9 دی ماه روزی است که ملت بصیرت خود را به دنیا نشان دادند و بسیجی‎وار به میدان آمدند تا ولی‌فقیه تنها نباشد.

بادلی عنوان کرد: در این روز تجلی شعارها و ارزش‎های انقلاب را دیدیم و ذلت و خواری دشمنان ملت و دین ما برای همگان اثبات شد. مردم هم بعد از هشت ماه ماهیت فتنه‎گران را درک کردند و دریافتند که این همه هیاهو و جنجال بیهوده و خالی از حقیقت است.

انتهای پیام/2307/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول