اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خودی‌های بی‌بصیرت جدایی دولت از نظام را تبلیغ می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه برخی خودی‌هایی که کاری جز نق زدن نمی‌دانند ناخواسته جدایی این دولت از نظام را در جامعه القاء می‌کنند.

خودی‌های بی‌بصیرت جدایی دولت از نظام را تبلیغ می‌کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی عصر امروز در نخستین نشست ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوشحالی از تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با هفته وحدت اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه وحدت استوار است و نخستین اصلی که امام راحل در ابتدای شکل‌گیری نهضت و سپس در مبارزات و پیروزی انقلاب بر آن تأکید فراوان داشتند موضوع وحدت میان مسلمانان بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد وحدت را رمز اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و گفت: این انقلاب بر پایه همین اصل تشکیل و با وفاداری به همین اصل اکنون سربلند و موفق در جهان است.

رضوانی ادامه داد: دشمن نیز از همین وحدت ضربه خورده چرا که آن‌ها در میادینی موفقیت کسب کرده‌اند که خبری از وحدت و اتحاد یک ملت نبوده است.

وی عمود خیمه وحدت در جامعه اسلامی را ولایت‌فقیه دانست و گفت: اکنون رهبری محور وحدت در این کشور بوده و به واسطه وجود اصل ولایت فقیه است که توانسته‌ایم وحدت خود را در مقابل دنیای کفر و الحاد و استکبار حفظ کنیم.

مسئول ارشد سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد رهبری را سدی سدید در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان دانست و گفت: آن‌ها در همه فتنه‌هایی که با هزینه‌های زیاد طراحی کردند به واسطه بصیرت و هوشمندی رهبری شکست را پذیرا شدند و به همین دلیل است که همه توطئه‌های خود را در این چارچوب برنامه‌ریزی کنند.

رضوانی به فتنه‌های پیچیده کنونی اشاره کرد و گفت: فتنه‌ها را تنها دشمنان خارجی تدارک نمی‌بینند بلکه برخی خودی‌های داخلی که کاری جز نق زدن نمی‌دانند با بیان برخی دیدگاه‌ها و سخنان نادرست بر طبل فتنه می‌کوبند.

این مسئول، القای جدایی این دولت از نظام را نوعی فتنه خواند و گفت: دولتی که این‌گونه مورد توجه رهبری بوده و خدمات بی‌نظیری را ارائه کرده چگونه می‌تواند از نظام فاصله بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با طرح این سؤال که دولت کنونی بسیاری از شعائر انقلاب را که سال‌ها راکد مانده بود دوباره زنده کرد حال چگونه می‌تواند از نظام فاصله بگیرد، یادآور شد: خدماتی در برخی موارد توسط این دولت ارائه شد که در دولت‌های قبلی تقریبا ارائه این خدمات نزدیک به صفر بود.

وی برای نمونه ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی در دولت‌های قبلی را صفر دانست و گفت: اکنون باید تحقیق شود که چه میزان از مددجویان بهزیستی در کشور صاحب شغل و خانه شده‌اند.

رضوانی با ذکر این سخن که اگر کسی حساب این دولت را از نظام جدا کند بلندگوی دشمن شده است، افزود: برخی با انگیزه‌های سیاسی و دوری از انگیزه‌های الهی به دنبال القای چنین موضوعی در کشور هستند که نباید اجازه دهیم این‌گونه در حق فرزندان انقلاب اجحاف شود.

این مسئول در ادامه به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌ها را تا آن ‌جا که می‌توانیم بر پایه رسوم بومی استان و با مشارکت هر چه بیشتر مردمی برگزار کنیم.

انتهای پیام/2571/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول