اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری مسئولان انتظامی و قضایی صورت گرفت

تخریب 130 واحد مسکن غیرمجاز در اردبیل

خبرگزاری فارس: با تلاش مأموران انتظامی و قضایی 130 واحد مسکونی که به صورت غیرمجاز در روستای بنفشه‌درق ساخته شده بود، تخریب شد.

تخریب 130 واحد مسکن غیرمجاز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این تخریب که با حضور مسئولان مراجع انتظامی، قضایی و مدیریت اراضی جهاد کشاورزی صورت گرفت تمامی این واحدهای مسکونی که غیرمجاز ساخته شده بود، تخریب شده و ساکنان آن مجبور شدند به فکر سرپناه دیگری برای خود باشند.

براساس اعلام مدیریت اراضی استان اردبیل این واحدهای مسکونی در اراضی مستعد کشاورزی ساخته شده بود که براساس قانون کشوری هرگونه ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغی و درجه یک و دو کشاورزی ممنوع بوده و هر کس در این زمینه ورود پیدا کند، مجرم شمرده می‌شود.

در این تخریب که با دستور مقامات قضایی صورت گرفته صاحبان املاک مدعی هستند که صاحب سند و نسق رسمی بوده و این اراضی از اراضی کم ارزش و فاقد مرغوبیت برای کشت می‌باشد در حالی که جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان بدون تذکر و اخطار لازم اقدام به تخریب این واحدهای مسکونی کردند که ما به عنوان صاحبان این واحدهای مسکونی در تعجب هستیم که چگونه سرپناه فردی را بر سرش خراب می‌کنند و دم از عدالت می‌زنند.

در مقابل این ادعای مردم، جهاد کشاورزی اعلام داشته که این ساخت و سازها در چند ماهه اخیر و به دست افراد سودجو و غیر ساکن روستای بنفشه‌درق صورت گرفته که هیچ مرجع قانونی به این ساخت و سازها مجوز نداده است.

فارس به عنوان یک رسانه حامی حق و حقوق واقعی مردم و نظام اسلامی در روزهای آینده تلاش می‌کند در زمینه تخریب 130 واحد مساکن غیرقانونی ساخته شده در اراضی کشاورزی به ادعای مسئولان، از نقطه نظرات کارشناسان و مسئولان امر استفاده کرده و به انعکاس منسجم این رویداد ناگوار بپردازد.

انتهای پیام/62004/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول