اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد:

توسعه روستاها همزمان با توسعه شهرها مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار مهاباد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط دولت عدالت محور باید توسعه روستاها همزمان با توسعه شهرها مورد توجه قرار گیرد.

توسعه روستاها همزمان با توسعه شهرها مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، خضر کاک‌درویش صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات روستاهای این شهرستان که با حضور مسئولان اجرایی شهرستان مهاباد و دهیاران بخش مرکزی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بررسی مشکلات روستاها در پی خدمات‌رسانی بیش‌تر به روستاها انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید مشکلات روستاها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و رفع شود، تصریح کرد: برای این منظور از توان دهیاران و بخشداران نیز کمک گرفته می‌شود.

کاک‌درویش با تاکید بر تعامل بیش‌تر دهیاران با بخشدارها، افزود: برای اینکه بتوانیم در کوتاه‌ترین ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم لازم است تا دهیاران هماهنگی و همکاری بیش‌تری با بخشداران داشته باشند.

این مسئول بیان مشکلات در اولین فرصت را از دهیاران خواستار شد و خاطر نشان کرد: در صورت بیان مشکلات است که با همفکری و تعامل با هم می‌توانیم این مشکلات را رفع کنیم.

فرماندار مهاباد با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان، گفت: اجرای طرح هادی گام مؤثری در راستای بهبود بافت و چهره روستاها است.

وی اجرای طرح‌های هادی، آسفالت راه‌های روستایی، تأمین آب آشامیدنی سالم، لایه‌روبی زهکش‌ها و کانال‌های آب کشاورزی، مشکلات پساب‌های شهرک صنعتی، مخابرات روستایی و برای برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کشاورزان را از مهم‌ترین مباحث مهم عنوان کرد و متذکر شد: تمام این مسائل در روستاها مدنظر قرار دارد که باید نسبت به اجرای تمام این طرح‌ها گام‌های مؤثری برداریم.

کاک‌درویش به نگاه عدالت محور کاک درویشی به خدمات دولت به روستاها هم اشاره کرد و اذعان داشت: نگاه دولت به اقشار مختلف در دو بخش شهر و روستا عادلانه بوده و ارائه خدمات به روستائیان سرعت بیشتری به خود گرفته است.

 این مسئول در پایان گفت: توسعه روستاها به موازات توسعه شهرها یکی از برنامه‌هایی است که دولت آن را مد نظر قرار داد و در برنامه‌های شهرستانی نیز به این موضوع تاکید شده است.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول