اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی گتوند:

دهیاران در ارتقای بهداشت عمومی روستاها تلاش کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گتوند گفت: دهیاران باید در راستای ارتقای سطح بهداشت عمومی روستاها تلاش کنند و برای این منظور از همه توانمندی‌های موجود در روستا کمک بگیرند.

دهیاران در ارتقای بهداشت عمومی روستاها تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، جهانگیر حیدری‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی دهیاران بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: دهیاران باید به مسائل بهداشتی در روستاها توجه بیشتری کنند و رفع این مشکلات را در اولویت قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری چنین جلساتی به صورت ماهانه تعامل بیشتر و بهتری بین دهیاران و شوراهای شهر و روستا به وجود می‌آید و باید از فرصت باقیمانده از دوره سوم شوراهای شهر و روستا استفاده کرد.

بخشدار مرکزی گتوند همچنین با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم است، افزود: افتخار و ارزش مسئولیت در این نظام جمهوری اسلامی، تنها به واسطه خدمت رسانی به مردم و تلاش برای عمران و آبادانی کشور است.

وی ادامه داد: اساس برنامه‌ریزی‌های جامعه اسلامی، اقامه قسط و عدل است و تنها راه اصلاح امور و دستیابی به آسایش و آرامش عمومی، حاکمیت یافتن عدالت در تمام عرصه‌های اجتماع است.

حیدری‌پور تاکید کرد: باید در راستای رفع مشکلات بهداشتی روستاها همه دستگاه‌های متولی به دهیاری‌ها کمک کنند تا این نهاد بتواند وظایف خود را که در قانون پیش‌بینی شده است اجرا کند.

بخشدار مرکزی شهرستان گتوند با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات روستاها در بخش مرکزی خاطر نشان کرد: مسائلی نظیر توسعه فضای سبز روستاها، اصلاح و تکمیل روشنایی معابر، اتلاف سگ‌های ولگرد، و لایروبی و آهک پاشی جوی‌های فاضلاب از جمله مواردی است که باید مدنظر دهیاران باشد.

وی تاکید کرد: باید در نحوه استفاده از اعتبارات، مسائل بهداشتی و نظافت روستا بیش از همه مدنظر باشد.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول