اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه اعلام کرد

پژوهش در سبک زندگی زنان گام مؤثر در تحکیم بنیان خانواده

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: توجه و پژوهش تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی زنان ایرانی می‌تواند گام مؤثری در تحکیم خانواده بردارد.

پژوهش در سبک زندگی زنان گام مؤثر در تحکیم بنیان خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد شریف‌نژاد صبح امروز در کارگروه زنان و خانواده شهرستان ارومیه که در محل سالن اجتماعات فرمانداری ارومیه برگزار شد، با اشاره به نقش زنان در تحکیم بنیاد خانواده اظهار داشت: با توجه به تبلیغات دشمنان تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی موضوعاتی هستند که باید در مورد آن‌ها با دقت بیشتری کار شود.

وی با اشاره به نقش زنان در خانواده، تصریح کرد: زنان به عنوان عنصر اصلی خانواده نقش تأثیرگذاری در تغییر سبک زندگی جوامع دارند.

شریف‌نژاد به نقش بانوان در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش زنان در انقلاب به خوبی می‌توان دید که زنان نقش مؤثر و تأثیرگذاری در پیروزی انقلاب و حماسه‌هایی که پس از آن آفریده شده داشتند.

این مسئول با بیان اینکه زنان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته‌‌اند بیشترین تأثیر را در جامعه بگذارند خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز زنان با پشتیبانی از بسیجیان آن‌ها را یاری می‌کردند.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران زنان امنیت و آرامش خود را در جامعه پیدا کرده‌اند، متذکر شد: مسئولیت‌پذیری زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی گواه همین ادعا است.

شریف‌نژاد با اشاره به هجمه فرهنگی غرب علیه ایران، اذعان داشت: با توجه به برنامه‌های متنوع دشمنان نظام، آن‌ها همواره تلاش کرده‌اند تا ارزش و هویت زنان ایرانی را زیر سئوال ببرند، ولی همواره در این زمینه راه به جایی نبرده‌اند.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول