اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان:

باید برای رفع مشکلات جوانان نگرش جدیدی داشته باشیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: باید برای رفع مشکلات جوانان و جامعه نگرش جدیدی داشته باشیم.

باید برای رفع مشکلات جوانان نگرش جدیدی داشته باشیم

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: این ستاد به عنوان مرکز فکر است و اگر احساس می‌شود که اعضای حاضر در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان به حوزه و مشکلات جوانان آنگونه که باید واقف نیستند باید کارگروه‌های تخصصی در موضوعات مختلف را زیر نظر این ستاد تشکیل دهیم.

وی افزود: در ایران جوانان رده‌های سنی 14 تا 29 سال هستند که به گفته مقام معظم رهبری در این سن آنان باید به مقوله تحصیل، تهذیب و ورزش بپردازند.

فرماندار شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: نخستین جلسه ستاد به منظور آشنایی با وظایف و چشم‌اندازهای این ستاد است ولی آنچه دیده می‌شود این است، که آئین‌نامه این ستاد به صورت کلی است و ممکن است از برخی مواقع باعث انحراف این ستاد شود لذا بهتر است تا این آئین‌نامه تقلیل یابد و بر اساس نیازها و ظرفیت‌های شهرستان بازبینی گردد تا بتوان بهتر عمل کرد.

وی گفت: بدون شک تشکیل کمیته‌های تخصصی اجتماعی اقتصادی، فرهنگی و تربیتی ذیل این ستاد بسیار ضروری است و در دو بخش شهرها و روستاها فعالیت خواهد کرد.

راشاد با اشاره به پیروزی‌های انقلاب اسلامی و عملیات‌های موفق خاکی و آبی ایران در هشت سال دفاع مقدس افزود: در این دوران کشورمان بر اساس ظرفیت‌ها، شناخت‌هایی از خود و تجهیزاتش تئوری‌های عملیات را پایه‌ریزی کرد و توانست در این مسیر موفق شود پس بدون شک ما نیز باید بر اساس ظرفیت‌های خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: دستورات ستاد باید به صورت عملیاتی باشد و در ذیل آن کار کارشناسی و تخصصی صورت گیرد و از موازی‌کاری در امورات پرهیز شود.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول