اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:

برنامه‌های دهه فجر امسال به نوجوانان واگذار شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد بر واگذاری امور برنامه‌های دهه فجر امسال به نوجوانان تأکید کرد.

برنامه‌های دهه فجر امسال به نوجوانان واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامحسین دشتی در نخشتین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد اظهار داشت: واگذاری امور برنامه‌های دهه فجر به نوجوانان و جوانان، صرفه‌جویی در نحوه اجرای برنامه‌ها، با محتوا بودن برنامه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌ها، گسترش دایره حضور مردم از موارد مهمی است که باید توسط مسئولان کمیته‌ها به آن توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از ذخیره بی‌پایان تشکیل شده و تجلی عنایت خداوند است که با تمسک به شهدا و اطاعت از رهبری به پیروزی رسید.

دشتی افزود: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران این است که چون منتسب به وحی الهی است، بی‌پایان است و هر کس به اندازه درک خود از این ارزش‌ها بهره‌برداری می‌کند.

وی ادامه داد: هر چه ظرفیت فکری و معنوی خود را افزایش دهیم از انقلاب اسلامی بیشتر خواهیم فهمید و همچنان که امام خمینی (ره) فرمودند: انقلاب اسلامی انفجار نور بود «این انقلاب تجلی عنایت خداوند است».

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همواره استکبار با دسیسه‌های مختلف قصد داشته و دارد از رشد و نمو انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کند که به فضل خداوند در این کار هرگز موفق نبودند.

دشتی افزود: در 22 بهمن همواره مردم اعلام می‌کنند که انقلاب اسلامی ایران با وجود همه کارشکنی‌ها، بالنده و با قدرت، مسیر رشد و بصیرت را طی می‌کند و با توجه به اینکه اندیشه‌های انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مختلف در حال جوانه زدن است، انقلاب اسلامی ایران تازه در حال تولد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: در سال جاری ایام الله دهه فجر مقارن با هفته وحدت است و با توجه به نامگذاری این دهه بر اساس این مناسبت‌ها از مسئولان کمیته‌ها تقاضا داریم بر اساس این نامگذاری‌ها برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی افزود: در سال جاری 27 کمیته برای ستاد دهه فجر استان یزد پیش بینی‌شده است و به طور قطع با توجه به افزایش کمیته‌ها شاهد برنامه‌های کمی و کیفی زیادی نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

انتهای پیام/2464/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول