اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فریدونکنار خبر داد

تشکیل ستاد رسیدگی به امور جوانان در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فریدونکنار از تشکیل ستاد رسیدگی به امور جوانان در این فرمانداری خبر داد.

تشکیل ستاد رسیدگی به امور جوانان در فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، عبدالله عصمتی شامگاه دوشنبه در جمع مشاوران جوان این فرمانداری گفت: جوانان عناصر فعال و با نشاط جامعه و نیروهایی تاثیرگذار هستند.

وی افزود: جوانان ما حضوری غیرقابل انکار در پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرینی دفاع مقدس و کسب افتخارات علمی و فرهنگی و هنری داشتند که باید با جدیت مطالبات جوانان شهرستان پیگیری شود.

معاون فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه ایران کشوری جوان و دارای ظرفیت بالا در عرصه جوانان است، اظهار داشت: هیچکس نمی‌تواند نقش جوانان را انکار کند و دغدغه آنان باید برای همه مسئولان چه در شهر، چه در استان و چه در کشور باشد.

عصمتی با اشاره به دستاوردهای اخیر در بحث نانوتکنولوژی و پیشرفت علم و صنعت در کشور، تصریح کرد: در این توفیقات نقش جوانان غیرقابل انکار است.

معاون فرماندار فریدونکنار با تاکید بر فرموده‌های رهبری در مورد جوانان خاطر نشان کرد: ستاد رسیدگی به امور جوانان در شهرستان فریدونکنار تشکیل شد و با ریاست فرماندار فریدونکنار نشست‌هایی با نخبگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌هایی که در این بخش دخیل هستند را به کار خواهیم گرفت و کوچک‌ترین کوتاهی را نمی‌بخشیم و با آن قاطع برخورد می‌کنیم.

عصمتی بر حضور همه‌جانبه جوانان در بخش‌های مختلف اجتماعی و سیاسی تاکید کرد.

انتهای ‌پیام/86022/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول