اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی بویراحمد خبر داد

اجرای طرح «مددکار به دنبال مددجو» در بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی بویراحمد از اجرای مرحله دوم طرح «مددکار به دنبال مددجو» در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح «مددکار به دنبال مددجو» در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه طرح «مددکار به دنبال مددجو» شهرستان بویراحمد با حضور رئیس بهزیستی شهرستان، کارشناسان مددکاری، اعضای مراکز روزانه و جمعی از مسئولین در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

دارا زمانی‌فرد رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد مرحله اول طرح «مددکار به دنبال مددجو» را پنج فروردین ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: با حضور کارشناسان و مددکاران مرحله اول طرح به منظور بازدید از منازل مددجویان و اطلاع از مشکلات آن‌ها در تمامی حوزه‌های جغرافیایی شهرستان صورت گرفت.

وی به تشریح طرح «مددکار به دنبال مددجو» پرداخت و گفت: بهزیستی شهرستان بویراحمد اجرای این طرح را از برنامه‌های کاری خود لحاظ کرده و از نیمه دوم سال‌جاری برگزار و به مرحله اجرا گذاشته شده است.

زمانی‌فرد تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح آشنایی و ارتباط متقابل بین مددجو و مددکار، شناخت کامل مددجو و کاهش مراجعه مددجویان به بهزیستی بوده که با قیاس و اولویت‌بندی نیازمندی‌های مددجویان در هزینه‌ کرد تخصیص‌های اعلامی نیز اعمال می‌شود.

وی در ادامه، اجرای طرح «مددکار به دنبال مددجو» را نیاز به اطلاع‌رسانی دانست و گفت: با توجه به واگذاری پرونده‌ها به مراکز خصوصی، عدم ارتباط مددکار با مددجو و ازدهام جامعه هدف به سیستم دولتی (ستادی و شهرستانی) سعی بر اجرای هر چه بهتر این طرح را داریم.

این مسئول ادامه داد:‌ در اجرای این طرح ارتباط مددکار با مددجو باید فعال بوده و همه تصمیمات مربوط به مددجویان در تمامی موارد از جمله مسکن، اشتغال، تجهیزات پزشکی، بیمه تکمیلی، خدمات امور اجتماعی و توانبخشی و ... راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کنند.

زمانی‌فرد تعداد مراکز روزانه در سطح شهرستان بویراحمد را 13 مورد ذکر کرد و گفت: مددجویان در مراکز تخصصی و دولتی که نمایندگی بهزیستی این شهرستان بوده مراجعه و از خدمات لازم بهره‌مند می‌شوند.

رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد پیگیری و اطلاع‌رسانی درخواست‌های مددجویان را از وظایف مددکار عنوان کرد و گفت: در صورتی که مددجویی به ستاد و یا شهرستان محل زندگی خود مراجعه کند این امر اهمال مرکز در این خصوص را می‌رساند و در صورت تکرار موارد مشابه تمرد محسوب می‌شود.

انتهای‌پیام/82011/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول