اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی تنکابن:

نمایندگی بهزیستی در خرم‌آباد تنکابن ایجاد شود

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی تنکابن گفت: برای دسترسی آسان جامعه هدف سازمان، نمایندگی بهزیستی در بخش خرم‌آباد تنکابن ایجاد شود.

نمایندگی بهزیستی در خرم‌آباد تنکابن ایجاد شود

ولی شمسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: در راستای سفر‌های مدیران کل استان به غرب مازندران در روزهای دوشنبه هر هفته، روح‌الله ردایی مدیرکل بهزیستی مازندران امروز برای بررسی مشکلات امور بهزیستی بخش خرم‌آباد به تنکابن می‌آید.

وی بیان داشت: در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی به تاکید استاندار مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران علاوه بر پیگیری مطالبات مردمی نشستی نیز با مسئولان بخش و شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود که محور اصلی آن علاوه بر پیگیری مسائل و مشکلات بخش در حوزه خدمات بهزیستی است.

شمسی یادآور شد: در این نشست مسائل و امکان ایجاد نمایندگی خدمات بهزیستی در بخش توسط برگزارکنندگان و مدیرکل بهزیستی و اداره تنکابن مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد که عمده‌ترین مسئله تامین زمین احداث این نمایندگی است.

وی تاکید کرد: در سال اخیر شورای اسلامی شهر و بخش خرم‌آباد به همراه شهرداری‌ این شهر تاریخی تعامل و همکاری خوبی داشتند و برای حل مشکلات جامعه هدف تلاش‌ها و پیگیری‌های مناسبی انجام دادند و همواره به عنوان بازوان پرتوان این اداره پیگیر مسائل و مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی در بخش خرم‌آباد که از محرومیت‌های زیادی نیز رنج می‌برد، بوده‌اند.

وی بخش اعظمی از پیگیری‌ها و تعامل مسئولان خرم‌آبادی را در حوزه زمینه‌سازی ایجاد و نمایندگی در این بخش جهت دسترسی آسان جامعه هدف سازمان به خدمات بهتر و سهل‌الوصول و همچنین اقدامات سازنده، مؤثر و مناسب‌سازی محیط شهری در خرم‌آباد و ارائه تسهیلات مسکن به جامعه هدف و مددجویان منطقه دانست.

به گزارش فارس، بخش خرم‌آباد از جمله بزرگ‌ترین بخش‌های مازندران و محروم‌ترین آنها است که در بسیاری از زیرساخت‌ها از کمبودهای زیادی رنج می‌برد.

انتهای پیام/86020/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول