اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بهزیستی اصفهان صورت گرفت

پرداخت 800 میلیون تومانی بهزیستی به زنان سرپرست خانوار

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در حال حاضر 11 هزار زن سرپرست خانوار در استان اصفهان وجود دارد که بهزیستی استان اصفهان ماهانه به این زنان سرپرست خانوار 800 میلیون تومان مستمری پرداخت می‌کند.

پرداخت 800 میلیون تومانی بهزیستی به زنان سرپرست خانوار

محمود محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ارائه خدمات سازمان بهزیستی به زنان سرپرست خانوار در استان اصفهان اظهار کرد: این سازمان خدماتی همچون بیمه خدمات درمانی، سهام عدالت، هزینه تحصیل فرزندان و وام برای اشتغال ارائه می‌دهد.

وی در مورد چگونگی تقبل زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی تصریح کرد: در صورتی که زنی همسر از کار افتاده و یا فوت شده و فراری داشته باشد با توجه به درخواست خود و نیز نظرات کارشناسانه سازمان بهزیستی می‌تواند از خدمات این سازمان استفاده کند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از تسهیلات موجود به این زنان سرپرست خانوار ارائه مسکن است گفت: تا کنون کمک هزینه خرید مسکن به شش هزار زن سرپرست خانوار اصفهانی پرداخت شده است.

محمد‌زاده تأکید کرد: این پرداخت وام در مناطق روستایی 12 میلیون تومان و در مناطق شهری 25 میلیون تومان و با مزایای بدون بهره است.

وی افزود: در حال حاضر بهزیستی به دلیل کمبود اعتبار موجود، فقط می‌تواند به زنان سرپرست خانواری که تمایل به ثبت‌نام برای خرید مسکن مهر هستند مبلغ یک میلیون تومان کمک بلاعوض کند.

محمدزاده ادامه داد: زنان سرپرست خانوار ماهانه از بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند که به طور متوسط بهزیستی اصفهان ماهانه 800 میلیون تومان به این زنان مستمری پرداخت می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر 11 هزار زن سرپرست خانوار در استان اصفهان وجود دارد که این تعداد زن سرپرستی 33 هزار نفر را زیر پوشش دارند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول